חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נבחרת הרובוטיקה PRIMO 4586 מעירוני ב’- במגרש של הגדולים

 

נבחרת הרובוטיקה של תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין השתתפה בשבוע שעבר בכנס של איגוד הרובוטיקה הארצי שהתקיים במלון דן פנורמה תל אביב.

 

נבחרת הרובוטיקה של תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין השתתפה בשבוע שעבר בכנס של איגוד הרובוטיקה הארצי שהתקיים במלון דן פנורמה תל אביב. בכנס השתתפו תעשיינים וחברות וכן סטודנטים בתחומי רובוטיקה וטכנולוגיה.

הנבחרת ממודיעין, מכבים-רעות הקימה ביתן בו הציגה את הפרויקט ואת הרובוטים שלה ושל הנבחרת הצעירה- FLL. את הזכות להעמיד ביתן בתערוכה תרמו המנטורים של הנבחרת, מנכ"ל "שגל פתרונות שיווקיים" דיאגו לזרובסקי ומנכ"ל "אוריג’ין ג’י.פי.אס חיים גולדברגר. מוצרי העץ ששימשו את חברי "פרימו" נתרמו על ידי "ליאור שמר רהיטים" ומוצרי הדפוס ע"י "דפוס נטלי".

מטרת הביתן הייתה חשיפה ומשיכת בעלי עניין אשר עשויים לסייע לנבחרת מבחינת משאבים ומבחינה מקצועית.

הדוכן תוכנן עוצב ונבנה ע"י חברי הנבחרת בליווי המנטורים, והיה אחד הדוכנים הבולטים במקום הן מבחינת רמת העיצוב והן מבחינת העניין שעורר.

הייתה זו הזדמנות נפלאה של התנסות ונציגי הנבחרת הפגינו יצירתיות ומקצועיות והתנהלו באופן מעורר השראה: קיבלו את פני המבקרים, סיפרו על הפרויקט והדגימו את פעולת הרובוטים. בסיום התערוכה הצטברו בקלסר שמות של אנשים רבים אשר הביעו עניין ורצון לסייע להצלחת הפרויקט. עתה על חברי הנבחרת ליצור קשר על אנשים אלה ולמצוא אפיקים של שיתוף פעולה וסיוע. גם ערוץ 10 גילה עניין רב ושידר ראיון עם נציגה שלנו במהדורת החדשות היומית.

חברי הנבחרת אירחו במהלך הכנס בין השאר את ראש מנהל החינוך ובתיה שוכן מנהלת התיכון ריקי נגרי וסגניתה, דנה אלון. בנוסף זכו חברי הנבחרת לביקור מיוחד של זוג גמלאים אשר גילו בהם עניין רב במהלך התחרות הבינלאומית בסנט לואיס. בני הזוג, אשר ילדיו ונכדיו פעילים בפרויקט FIRST FRC , הגיעו לביקור בארץ ובאו במיוחד לבקר את PRIMO בתערוכה. בסוף הביקור אף בחרו להעניק לנבחרת תרומה נאה שתסייע להצלחתה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות