חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

תיכון מו”ר יארח את תחרות הרובוטיקה ”פלאפל”

 

העיר מודיעין-מכבים-רעות וקבוצת ELYSIUM 1937 זכו בכבוד לארח את תחרות הרובוטיקה ”פלאפל” בחופשת חנוכה.

 

העיר מודיעין-מכבים-רעות וקבוצת ELYSIUM 1937 זכו בכבוד לארח את תחרות הרובוטיקה "פלאפל" בחופשת חנוכה. תחרות ה"פלאפל" היא תחרות הכנה של הקבוצות הישראליות המשתתפות בפרויקט FIRST, כדי להתאמן לפני תחרות FRC שתתחיל בינואר. בתחרות ישתתפו כ-11 רובוטים מגוונים ומיוחדים מכל רחבי הארץ, בהתאם למשימה אותה קיבלו לפני כשישה שבועות. כאשר המשימה השנה היא רובוטים המשחקים בכדורעף.

בכל תחרות כזו ניתנים שישה שבועות בלבד לכל קבוצה לבנות רובוט שעונה למשימה. זהו זמן מאד לחוץ להבין מה נדרש לפי הגדרת המשימה, לתכנן ולבנות רובוט שעונה למשימה. זמן זה כולל בנית המכניקה, האלקטרוניקה והתוכנה שמפעילים את הרובוט. מעבר לזה צריך גם להתאמן ברובוט לפי הכללים של המשימה. תחרות ה"פלאפל" נוסדה ב-2011 לאחר שבוגרי FIRST, רצו לשפר את ההכנה של הקבוצות לקראת עונת הבנייה המרכזית לתחרות FRC.

תחרות ה"פלאפל" מספקת אתגר לכל קבוצה משתתפת להכין את עצמה לתחרות האמיתית לפי פרוטוקול דומה. בנוסף, לקבוצות חדשות שלא התנסו בתחרויות מתאפשר להתמודד עם התחרויות היותר קשות בהמשך. קבוצת הרובוטיקה של תיכון מכבים-רעות Elysium 1937, ממשיכה במסורת האירוח של תחרויות רובוטיקה ומקדמת ומעצימה את החינוך הטכנולוגי בעיר.

בנוסף, הקבוצה מאד פעילה בהנחלת ערכי FIRST וקירוב הטכנולוגיה לילדי ביה"ס יסודי וחטיבת ביניים , עולים חדשים וילדים עם מוגבלויות. התחרות תתקיים באולם "מפעל הפיס" ברעות ביום ראשון ה-1/12/20313 בין השעות 09:00 עד 18:00 והיא תהיה פתוחה לקהל הרחב. קבוצות רבות ישתתפו בתחרות כדי ליהנות וללמוד בסמינר שיתקיים במקביל לתחרות: שיעורים והרצאות שונות על נושאי טכנולוגיה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות