חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אירועי חנוכה במודיעין, מכבים-רעות

 

מודיעין, מכבים-רעות תחגוג את חג החנוכה כמיטב המסורת עם אירועים לכל המשפחה ברחבי העיר, שהפכה לסמל לגבורת ישראל ולמאבק העם על עצמאותו לאחר שממנה יצאו החשמונאים ונשאו את נס המרד בשלטון היווני.

 

מודיעין, מכבים-רעות תחגוג את חג החנוכה כמיטב המסורת עם אירועים לכל המשפחה ברחבי העיר, שהפכה לסמל לגבורת ישראל ולמאבק העם על עצמאותו לאחר שממנה יצאו החשמונאים ונשאו את נס המרד בשלטון היווני. כמו בכל שנה, גם השנה תארח העיר את כנס מורשת מודיעין ע"ש פרופ’ יאיר פרג ז"ל. השנה מציינים ראשי הכנס עשור לכנס שמארח את מיטב החוקרים, הארכיאולוגים וההיסטוריונים במבט מרתק על ההיסטוריה והמורשת של מודיעין והאזור.

הכנס יתקיים ביום רביעי 4.12.13 ויכלול שלושה מושבים. המושב הראשון: "השפעתו של בית חשמונאי - הנדבך הארכיאולוגי. מושב שני: "מודיעין וסביבתה בתקופה החשמונאית". המושב השלישי: "חשמונאים - חנוכיות, מורשת וזיכרון". הכנס יתקיים במרכז הרב-תחומי. בסיומו יערך סיור באתר אום אל עומדאן והדלקת נר שמיני של חנוכה. הכניסה חופשית לכנס חופשית. הרשמה לסיור מראש - חובה. השנה ממשיכים את המסורת עם פסטיבל תיאטרון בובות לפעוטות.

לפסטיבל יגיעו מיטב תיאטרוני הבובות שיעלו מבחר הצגות על פי סיפורי עם ואגדות קלאסיות שלא נס ליחן ועדיין אהובות מאוד על הילדים וההורים וביניהן מעיל הפלאים, כיפה אדומה קטנה, הארנב ממושי, תיבת נח, הסנדלר והגמדים ועוד. הפסטיבל יתקיים בימים שני 2.12.13, שלישי 3.12.13, רביעי 4.12.13 במועדון הנוער במכבים (רח’ ישראל פלד 100). עלות 30 שח לכרטיס, הורה מלווה אחד חינם. רכישת כרטיסים במרכז שירות לאזרח או ביום האירוע על בסיס מקום פנוי. מודיעין מארחת השנה את פסטיבל תל אביב הבינלאומי ה-9 לסרטי ילדים ונוער. בפסטיבל יוקרנו סרטים מכל העולם, יתקיימו סדנאות ופעילויות לכל המשפחה.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 28.11 - 1.12/13- 28.11 באולם עינן בקניון עזריאלי מודיעין. כרטיסים ניתן לרכוש באתר היכל התרבות www.shows.org.il או בשרות לקוחות בטל’ 08-9737333 "חנוכה של אור וקצב" פסטיבל חנוכה המסורתי חוזר להיכל התרבות מודיעין בשבעה ימים של מופעים לילדים ולכל המשפחה. עם סדנאות יצירה שונות, הדלקת נרות בשיתוף הילדים. כרטיסים ניתן לרכוש באתר היכל התרבות www.shows.org.il או בשירות לקוחות 08-9737333 תכנית "אורים" בעמותת סחלבים יצאה השנה ביוזמה חדשה של "בתים מאירים" בתאריכים 1.12-2.12/13.

יפתחו עשרות תושבי העיר את בתיהם ויארחו הדלקת נרות ומפגש תרבותי בנושאים הקשורים לחנוכה. התושבים התנדבו להנחות סדנאות, הרצאות ופעילויות שונות והדלקת נרות משותפת. במרכז הרב-תחומי יארחו קתדרה של בוקר בנושא: חנוכיות בעבר ובהווה" בהנחיית ציפי שפיגל. מצגת מרהיבה על חנוכיות עץ, כסף, קרמיקה וקרטון. מה ציירו על החנוכיות בוורשה ומה בקזבלנקה? מחלקת נוער וצעירים אף היא חוגגת את חנוכה ומזמינה את בני הנוער למסיבות חנוכה.

בתאריך 30.11 מסיבה עם מופע פלייבק מקורי וסוחף, הדלקת נרות, סופגניות ומוזיקה. בשעה 20:30 באולם הספורט בביה"ס משואת נריה. עלות 10 ₪ - רכישת כרטיסים בכניסה לאירוע. בתאריך 2.12 תתקיים מסיבה לגילאי ז’-ח’ ובתאריך 4.12 מסיבה לגילאי ט’-י’. המסיבות יתקיימו במועדון MOVE IT במרכז עינב עם דוכני מזון, תותחי שלג, מופע ליזר ואמנים מפורסמים ומקפיצים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות