חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ערב הוקרה לגמלאים

 

ביום שלישי האחרון התכנסו מאות גמלאים, אזרחים ותיקים באולם היכל התרבות לארוע הוקרה, אותו מציינים פעם בשנה.

 

ביום שלישי האחרון התכנסו מאות גמלאים, אזרחים ותיקים באולם היכל התרבות לארוע הוקרה, אותו מציינים פעם בשנה. הערב נפתח בברכת ראש העיר, חיים ביבס, שברך את קהל הגמלאים ועדכן על ההתקדמות בתהליך הקמת בית גמלאים חדש נוסף, שישרת וייתן מענה למגוון הפעילויות והפעילים ויוכל להכיל את הכמות הגדלה והולכת של האזרחים הוותיקים בעיר.

ביבס אף בירך את מחזיק תיק הגמלאים הנכנס, אבי אלבז שיום לאחר האירוע הושבע כחבר מועצה וישמש בקדנציה הקרובה כמחזיק תיק הגמלאים בעירייה. תמי אלון רכזת הגמלאים העירונית ויועצת ראש העיר לנושא אזרחים ותיקים, שארגנה את האירוע, ציינה בדבריה את הצמיחה והגדילה של כמות הגמלאים בעיר בכלל ובפעילות בפרט.

מאז תחילת השנה מאות גמלאים נרשמו לחוגים ולפעילות המתקיימת, חלקם תושבים חדשים בעיר וחלקם הצטרפו זה עתה לחיי הפנסיה ולומדים אט אט ליהנות מהם. אלון אף הודתה למחזיק תיק הגמלאים היוצא מוטי גרונר על פעילותו הרבה לטובת הגמלאים. מיד עם תום הברכות החל המופע "גשר ההלכה" עם האומנים חנן יובל וג’קי לוי.

ערב ששילב סיפורים בעלי ניחוח נוסטלגי, עם שיריו של חנן יובל. חיבור של שני אמנים משני קצוות, האחד מהעולם הדתי, רוחני והאחר בעל כשרון גדול, המלווה את התרבות הישראלית מזה כמה עשורים. בקהל ניתן היה לראות מגוון מעורב, כאשר תוך כדי המופע נוצר החיבור האמיתי לשני עולמות תוכן. הסיפורים היו שנונים, בעלי הומור, שפה גבוהה כאשר נוצר דיאלוג מרתק בין האומנים לקהל. צחוק, שירה, מחיאות כפיים ליוו את המופע לכל אורכו.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות