חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שיתוף פעול”ה מבורך

 

ביום שישי לפני כשבוע, התקיימה ביער בן שמן פעילות שהיא תוצר לשיתוף פעולה נפלא בין מועצת התלמידים של תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין לעמותת פעול"ה - פותחים עיניים ולב לצרכי העיוורים.

 

ביום שישי לפני כשבוע, התקיימה ביער בן שמן פעילות שהיא תוצר לשיתוף פעולה נפלא בין מועצת התלמידים של תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין לעמותת פעול"ה - פותחים עיניים ולב לצרכי העיוורים. קשר אותו מגדירים נציגי מועצת התלמידים כ"קשר בין שני גופים שרוצים ומוכנים לשנות, ושניהם עושים זאת מכל הלב".

העבודה המשותפת בין מועצת התלמידים לעמותת פעול"ה היתה למעשה אירוע השיא של העבודה המשותפת בין שתי הקבוצות בשנה האחרונה. למועצת התלמידים של עירוני ב’ יש מסורת: אימוץ עמותה בתחילת שנת הפעילות, והתמקדות בעמותה במהלך כל השנה דבר הכולל קיום ימי התרמות, הפנינג בית ספרי, והעלאת מודעות בית ספרית לנושא וזאת בתיאום עם צוות בית הספר והמנהלת ריקי נגרי שנענית לכך בשמחה רבה.

הכסף שנאסף במהלך שנת הלימודים הקודמת נצבר ובתחילת השנה הנוכחית החליטו חברי המועצה שהמועצה יחד עם תלמידים מתנדבים נוספים מביה"ס תצא לפארק לעיוורים שביער בן שמן ותסייע בשיפוץ הפארק. מלבד לתחושת העשייה והנתינה, חוו התלמידים גם את חוויית הרכיבה על אופני הטנדם המיועדים לרכיבה בזוגות כאשר הראשון שנקרא קפטן מוביל והשני שנקרא סטוקר יושב בכיסוי עיניים ושניהם מדוושים ביחד.

בנוסף התלמידים קיבלו הסבר קצר על פעילות עמותת פעול"ה וחלק מהתלמידים קיבלו טעימה של טיפול הוליסטי מרוני אליהו, עיוור הנעזר בכלב נחייה טומי ששמר על רוני במשך כל הפעילות, הטיפול בוצע על כסא טיפולים מיוחד במקום. מדהים היה לראות את הפעילות שבוצע במקום, עזבנו את השטח לאחר שעתיים כאשר המקום היה נקי מאוד. אנחנו מקווים שבכל שנה בית ספר אחר יקח את הפרויקט הנ"ל למען שמירה על מקום מיוחד זה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות