חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השגרירים צעירים 2013 חזרו לארץ

 

משלחת שגרירים צעירים 2013 מסיימת בימים אלו כחודש ימים של מסע מרגש, מעשיר ומאחד, במהלכו זכו להיות שגרירים של מדינת ישראל בארצות הברית, להתארח אצל בני נוער שונים, לטייל עמם גם בארץ ולארח אותם כאן במודיעין, מכבים-רעות.

 

כזכור, בסוף חודש נובמבר טסו עשרה בני נוער מהעיר לייצג את העיר ואת ישראל במשלחת שגרירים צעירים.

לאחר שבוע בעיר המארחת וירג'יניה ביץ' שבמדינת וירג'יניה, עברו חברי המשלחת יחד עם המארחים לשבוע סמינר בנושאי מנהיגות, יחסים בינלאומיים ואחריות חברתית ואישית - בערים וושינגטון וניו יורק.

בשבוע שעבר חזרו חברי המשלחת לארץ כאשר איתם במטוס גם חבריהם החדשים - בני הנוער האמריקאים. האמריקאים הגיעו לישראל למשלחת גומלין, כאשר בשבוע הראשון הם טיילו ברחבי ישראל השבוע הם הגיעו לעירנו.

במהלך השבוע הכירו המארחים לעומק את מודיעין, מכבים-רעות, המתארחים סיירו בעיר וביקרו בבתי ספר יח"ד ועירוני א', שם נפגשו עם מנהיגות בתי הספר, הדרג הניהולי ואף הציגו פרזנטציות על עצמם ועל עירם בכיתות שונות. בנוסף יצאו בני הנוער לסיור במוזיאון מיני ישראל, התנדבו באיסוף מזון בקט ישראל (קבוצת שילר), נסעו ליום טיול בחיפה, זכו להכיר מקורב פעילות תנועות נוער בעיר ואף השתתפו בתפילה של בית הכנסת הרפורמי בעיר.

המשלחת התקבלה בעיר בשתי קבלות פנים הרשמיות, האחת התקיימה עם הגעתם והשנייה התקיימה בבניין העירייה במעמד חבר מועצת העיר ויו"ר "סחלבים" שלמה פסי, מנכ"ל "סחלבים" נתי בר-נתן, ראש מנהל החינוך בתי שוכן-אורבך וצוותה ומנהלת קשרי חוץ זיוה אסא.

השבוע הסתיימה המשלחת לאחר ארבעה שבועות גדושים בפעילות ערכית וחינוכית בשני צדי העולם. המשלחת הבאה תצא באוקטובר 2014 ואליה יוכלו להתמיין תלמידי כיתה י' של שנת הלימודים הנוכחית.

 

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל, שליוותה את המשלחת: "משלחת שגרירים צעירים 2013 היתה הצלחה גדולה לעיר. בני הנוער שנבחרו למשלחת ייצגו בכבוד ובצורה הטובה ביותר את עצמם, את בית ספר, את עירנו ומדינתנו. אין לי ספק כי המשלחת לא נגמרת כעת אלא תמשיך לאורך השנה בשיחות ופרויקטים משותפים עם בית הספר בו התארחנו. בימים אלו מנהל החינוך העירוני כבר החל לעבוד על משלחת 2014".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות