חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

6,000 משתתפים בצעדת מודיעין ה-9

 

כ-6,000 מטיילים, רובם משפחות ממודיעין, מכבים-רעות, ניצלו את מזג האוויר הנפלא שהיה ביום שבת האחרון כדי לבוא ולצעוד בצעדת מודיעין ה-9.

 

הצעדה שהחלה בשעות הבוקר והסתיימה אחר הצהריים החלה כמו תמיד בפארק הטכנולוגי והשתתפו בה חובבי טבע וטיולים גם מישובי הסביבה, ירושלים, תל אביב וערים נוספות.

מלבד הליכה בין העצים גם הפנינג טבע, ספורט וכיף לכל המשפחה נהנו הצועדים מנוף ירוק, אוויר נקי ומפעילות שהוקדשה השנה לנושא "הולכים עם הטבע", פעילויות הקשורות למיזם הפרדת הפסולת בעיר, הפועל בעיר באחריות היחידה הסביבתית של אגף השפ"ע.

המטיילים הרבים שצעדו ביער בן שמן, השתתפו בפתרון כתב חידה, ועסקו במשימות ירוקות נוספות כמו הכנת עציץ מדשן אורגני המיוצר משאריות של פסולת אורגנית הנזרקת לפחים החומים, השתתפו במשחק חוויתי של זריקת פסולת מסוגים שונים לפחים המתאימים. זיהוי בעלי חיים, השתתפות בתחנות הסברה והפעלה של חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע, הכינו פיתות על טאבון, נהנו ממופע היפהופ של חניכי הסטודיו של חן מזרחי וממופע קפוארה של מאסטר מג ותלמידיו.

בסיום המסלול התקיימו פעילויות נוספות כמו אומגה באורך 30 מטר מצוק בקעת הנזירים, פארק חבלים אתגרי המשלב מעברים והתנסויות חווייתיות ויצירה מן הטבע וחומרים ממוחזרים. בנוסף לטובת התושבים הןצב דוכן של היחידה הסביבתית למתן הסברים וקבלת רעיונות לפעילות ירוקה בעיר.

המטיילים צעדו לאורך אחד משני מסלולים אחד באורך של חמישה קילומטרים והשני באורך של 10 קילומטרים.

מנהל מחלקת הספורט העירונית, חנן דנציגר: "צעדת מודיעין הפכה כבר לחלק משמעותי מאירועי הספורט העממיים שמארגנת מחלקת הספורט בעמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין. השבוע היתה השתתפות שיא בצעדת מודיעין ואנחנו כבר נמצאים בהכנות האחרונות לקראת מרוץ מודיעין ה-9 שיתקיים ביום שישי הקרוב."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות