חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

די להתעללות בבעלי חיים

 

לכבוד, נציגי השמאל בכנסת ישראל 2013, חברי הכנסת מסיעות: מרץ, החזית הדמוקראטית שלום ושיוויון, רע”מ-תע”ל-מד”ע, וחברי הברית לאומית דמוקרטית.

 

שלום רב,

אני פונה אליכם כשוחרי חופש ושיוויון. במדינת ישראל כלואים מיליוני בעלי חיים בתנאי סבל ודיכוי יום יומי. אפרוחים זכרים נגרסים בעודם בחיים, ועגלים בני יומם מופרדים מאמם הזועקת לשרות תעשיית הבשר והחלב. כל בעל חיים, נולד לסבול, וזמנו קצוב במטרה לשרת את תאוות החך של האדם (ביצים, מוצרי חלב, עוף, בשר ודגים), פרטי לבושו (נעלים, חגורות) ופולחנו (תפילין, שטריימלים, וקרבנות בחגים).

עד מתי? כיצד השואה הזו חולפת לידכם? שמאל וערכיו זה לא רק מדינה פלסטינית מתקדמת שתגדיל את צריכת הבשר פי 10. שמאל זה דאגה לחלש, לחסר אונים. מה צריך עוד להסביר אחרי התופת ההיא ?

לוחמי זכויות אדם, פורצי מחסום ומצור, אני קורא לכם ללא יוצא מן הכלל: חוסו על החלשים ושחררו אותם. כל אחד ברמה האישית, ובקרב הסובבים אותו. מחר בבוקר. ולא רק בימי שני. עברו לטבעונות והצהירו על כך.

ומכאן , אני קורא לכל פעילי זכויות בעלי חיים, ולכל האזרחים הרבים העושים בימים אלה חשבון נפש ועוברים לטבעונות. בחנו את נציגיכם בפרלמנט. ח"כ האוכל חיות מתות אינו ראוי לייצג ערכי שמאל!

עמיר פרידמן, מודיעין

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות