חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תלמידי ”דורות” בתחרות ארגון הליונס העולמי

 

תלמידי בית הספר "דורות" ממודיעין השתתפו בתחרות ציור עולמית של ארגון הליונס הבינלאומי בחסות ליונס-מודיעין

 

ליזה קרסבין, בת 11 , תלמידת כתה ו’ בבית ספר "דורות" במודיעין,  נבחרה ביום ראשון, 10.11.13 ע"י מועדון ליונס-מודיעין להשתתף בתחרות: "פוסטר השלום" בנושא: " העולם שלנו, הוא העתיד שלנו", שעורך ארגון הליונס הבינלאומי בין מאה ושבעים מדינות בעולם.

למעלה מעשרים וחמש שנים מקיים ארגון הליונס הבינלאומי את תחרות ציורי הילדים :"פוסטר השלום" וזו הפעם הראשונה שמועדון ליונס-מודיעין נוטל בה חלק, בהיותו מועדון חברים חדש שזה עתה מלאה שנה להקמתו.

התחרות נוסדה כדי לאפשר לילדים בכל רחבי העולם לבטא את רגשותיהם בנושא השלום בעולמנו. רק תלמידים בגילאי 11-13 יכולים לקחת בה חלק.  עד היום השתתפו בתחרות כארבעה מליון ילדים ברחבי העולם.

שלושים מועדוני ליונס-ישראל בארץ משתתפים בתחרות, כאשר כל מועדון יכול לשלוח נציג אחד לתחרות הגמר. ועדה בת שמונה חברים, בראשות נשיא מועדון ליונס-מודיעין, מר דב עפרון , הגיעה לבית ספר "דורות" במודיעין , שנבחר על ידה להשתתף בתחרות, בחנה את כל עבודות התלמידים והייתה צריכה לבחור את הציור היפה ובעל הזיקה הגדולה ביותר לנושא התחרות.

לאחר שהועדה החליטה בהצבעה על הציור הזוכה, הוזמנו כל הילדים שהשתתפו בתחרות לטקס ההכרזה על הציור הזוכה.  בדבריו לתלמידים אמר דב עפרון, נשיא מועדון ליונס-מודיעין:

"כל הציורים מאד יפים, רואים שהושקעו בהם מחשבה, זמן ויצירתיות . התלבטנו , נתנו ציון לכל ציור והחלטנו ברב קולות על הציור שיועבר לתחרות הארצית. מאחר והבחירה הייתה קשה החלטנו, ששלושת הציורים הראשונים שיזכו במרב הנקודות יזכו בתעודת הערכה והוקרה שלנו והראשון מביניהם יועבר לתחרות הארצית".

שלושת זוכי התחרות: ליזה קרסבין במקום הראשון, גלי גולדמן במקום השני וג’ייסון שאף במקום השלישי, כולם תלמידי כתה ו’, הצטלמו, על רקע תמונותיהם, עם נשיא המועדון. כל התלמידים שנטלו חלק בתחרות קבלו תעודות הוקרה .

" הציורים של הזוכים יודפסו על גבי שמשונית ויוצגו על גבי חומת בית הספר " אומרת שולי קול, רכזת האמנות ומי שהובילה את הפרויקט בבית הספר ביחד עם מריאן ופדרו זאבלב, חברי מועדון ליונס-מודיעין.

התחרות הארצית, בה יבחר הפוסטר שיישלח לתחרות העולמית, תתקיים ביום ה’ , 21.11.13 באוניברסיטת תל אביב, שם תתמודד גם התמונה של הזוכה ממועדון ליונס-מודיעין, ליזה קרסבין. כל המשתתפים בתחרות הארצית יקבלו תעודות הוקרה.

האמנים הצעירים שעבודותיהם יגיעו לתחרות העולמית ממועדוני הליונס בעולם יזכו בפרסים . הפוסטר שיזכה בתחרות העולמית יזכה את יוצרו בנסיעה לטקס חלוקת הפרסים שיערך בניו יורק ביום הליונס הבינלאומי וכן תעודת הוקרה ומגן. 23 פוסטרים נבחרים נוספים יזכו את יוצריהם בתעודת הוקרה .

ההנהלה וכל חברי ליונס-מודיעין מאחלים הצלחה לליזה קרסבין ומודים לגב’ ורד אלבו, מנהלת ביה"ס ולסגל המורים על שיתוף הפעולה.

כתבה: חיה כץ , חברת מועדון ליונס-מודיעין וחברה בקבוצת:"פעילי תקשורת"

 צילום: ימי טרסי, חבר מועדון ליונס-מודיעין

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות