חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חודש הארגון בבני עקיבא

 

בשבת שלפני האחרונה נחתם חודש הארגון בשלושת סניפי בני עקיבא בעיר.

 

חודש ארגון מתרחש פעם בשנה בו בני עקיבא כתנועת נוער חורתת על דגלה נושא להעביר פעילויות ולחנך עליו את החניכים בסניפים ברחבי הארץ.

השנה נבחר נושא "חיים ציונות". לדברי הנהלת התנועה נושא זה מבטא את ההבנה שהמעשה הציוני ומדינת ישראל בראשו הינם מימוש הברית שבין עם ישראל לאלוקיו, כאשר ה'ציונות' כוללת בתוכה יהדות וישראליות שלא ניתן לנתק ביניהם.

למעלה מ1500 חניכים בסניפי מק"ש (אזור שמשוני קייזר), יש"י (אזור בוכמן) ורע"מ (אזור גבעה סי) נטלו חלק בפעילות זה שנחתמה השבוע בערב מופעים של כל השבטים ובשבת מרכזית בה סוכם החודש.

במוצ"ש התקיים הטקס המרכזי של שלושת הסניפים אשר התחיל בתהלוכות ענק ברחבי העיר בליווי החניכים ומשפחותיהם. במהלך הטקס השבט הבוגר של התנועה קיבל את שמו לחיים לאחר מופעי דגלנות מרשימים. השבט העולה נקרא "אביחי" ע"ש הרב אברהם צוקרמן ז"ל שהיה חבר בתנועה במשך כשמונה עשורים וחבר פעיל בהנהלה הארצית עד ימיו האחרונים, ונפטר לפני כחודש.

כבכל שנה הגיעו גם הפעם לברך את החניכים וחברי התנועה הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, וחברי המועצה הנבחרים של הבית היהודי מיכאל חרל"פ והילה שי וזאן. חרל"פ אמר בדבריו" בני עקיבא היא התנועה הגדולה ביותר בעיר לנוער הדתי. אנחנו מבטיחים פה כי גם בקדנציה הקרובה, אנו נשיך לתמוך, לסייע ולבנות את תנועות הנוער בכלל ובני עקיבא על מאות חניכיה בפרט ונלווה את צוותי הקומונריות, המדריכים ובחניכים תוך ליווי צמוד לאורך כל הדרך".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות