חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מי הזיז את מד המים שלי

 

חבר המועצה הנבחר אבי אלבז מתלונן: לפני שלוש שנים תאגיד "מי מודיעין" ביצע במכבים עבודות תשתית להוצאת מדי המים מהחצרות הפרטיות החוצה, עכשיו מחזירים אותם פנימה

 

היכן אמורים להיות ממוקמים מדי המים של תושבי מכבים - בתוך החצרות הפרטיות של התושבים או בשטח הציבורי הסמוך להן?

לשאלה הקשה הזו אין ככל הנראה תשובה חד-משמעית, אין תקן מחייב ואין מצב "מיטבי". ההחלטה מתקבלת, כך מסתבר, בהתאם לדמויות הפועלות בשטח ולמידת הלחץ שנציגות התושבים יודעת להפעיל.

זה בדיוק המצב שהרגיז השבוע את חבר המועצה הנבחר אבי אלבז, תושב מכבים בעצמו, ששלח בעקבות זאת מכתב תלונה למנכ"ל תאגיד המים "מי מודיעין", משה אשכנזי, וביקש הבהרות. וכך כותב אלבז, בין היתר: "בינואר 2010 הודעתם לתושבי אשכולות סנונית, מרומית ונקר, על ביצוע שיקום וחידוש צנרת המים באשכולות. לא ציינתם כלל בהודעתכם על הוצאת מדי המים מחצרות הבתים באשכולות אל מחוץ לחצרות. בנוסף גם לא ביקשתם את הסכמת דיירי הבתים להוצאת מדי המים אל מחוץ לחצרות".

אלבז ממשיך וכותב: "לאחר שביצעתם את העבודות באשכולות הנ"ל, עצרתם את העבודות בעקבות פניה אליכם של תושבים כועסים שדרשו להפסיק את העבודות. היום אתם מודיעים על ביצוע עבודות להחזרת מדי המים לחצרות, בטענה שתושבי האשכולות הנ"ל פנו אליכם בדרישה להחזרת מדי המים לחצרות. לא ידוע לי על פניות כאלו, וגם עכשיו לא ביקשתם את הסכמת דיירי הבתים להחזרת מדי המים אל תוך החצרות"... "ומי משלם עבור העבודות וההוצאות? התשובה ברורה", קובע אלבז בסוף דבריו.

ומה אומרים בתאגיד "מי מודיעין" על טענותיו, המוצדקות לכאורה, של אלבז? הם מעדיפים לא להתמודד עם הבעיה ומגלגלים את האחריות לגורם שלישי: "חבר המועצה אבי אלבז מוזמן לפנות לוועד הרובע איתו מתוכננות העבודות, לקבלת התשובות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות