חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב // איציק הליצן

 

שלום ילדים חג החנוכה בפתח וכבר מריחים ורואים את הסופגניות בכל קניון ובכל פינה בארץ . מתחילים להרגיש את החג עם הפרסומות הרבות של הצגות הילדים הרבות בחנוכה.

 

 כיום יש שפע של מבצעים על מחירי הכרטיסים למופעים והמחיר אפילו מאוד אטרקטיבי. אז זה הזמן להיערך מראש ולא לחכות לרגע האחרון ולהישאר בלי כרטיסים או עם כרטיסים במחיר מלא .אז הורים וילדים יקרים יפה שעה אחת קודם.

אני רוצה לשתף אתכם במבצע מיוחד וחשוב שעושים בעמותת ילדים שלנו בבית חולים שניידר ששם אני נמצא עוד מעט 22 שנים בהתנדבות מלאה כליצן רפואי ראשי של בית החולים. ופועל בעמותת ילדים שלנו ארגון המתנדבים של בית החולים שמונה מעל 500 מתנדבים. "יצאתם כוכבים" - האחר הוא אני שנת מצווה, זו שנה בעלת משמעות מיוחדת עבור הילדים, המשפחה ומערכת החינוך.
בשנה זו, יש לנו את ההזדמנות ליצור חיבור משמעותי בין הילד לקהילה. עמותת "ילדים שלנו" במרכז שניידר מציעה לכם להחזיר לקדמת הבמה את החשיבות של המצווה והתרומה למען האחר, וליהנות מתהליך כיתתי, חוויתי ומגבש.  אנו מזמינים אתכם ליצור מעורבות כיתתית ולהתגייס לפרויקט איסוף תרומות למען החיוך והשמחה של ילדים המטופלים במרכז שניידר.

את הפרויקט תלווה נציגת העמותה* מתחילתו ועד סופו במטרה לחבר את הילדים למשמעות ולחשיבות של הפרויקט. התרומות מהפרויקט "יצאתם כוכבים" מיועדות לפרויקט "חיי הילד" של המרכז החינוכי. במסגרת פרויקט "יצאתם כוכבים", כל כיתה שתגייס תרומה מינימאלית של 1800 ₪
תזכה לכוכב על שמה בשדרת הכוכבים של מרכז הסטארלייט ותקבל תעודת הוקרה מהעמותה. נשמח להגיע לבי"ס, להציג בפניכם את העמותה, לספר על הילדים המאושפזים וצרכיהם ולהציג את הפרויקט, לסחוף ולרתום אתכם לעשייה חיובית למען הילדים של כולנו. לפרטים נוספים ניתן לפנות ל:כרמל צדיק, רכזת אירועים וקשרי ציבור, עמותת ילדים שלנו מרכז שניידר 03-9217880    Carmel@ourchildren.org.il כשתראו את החיוכים והשמחה , תדעו שעשיתם נכון , שיצאתם כוכבים !גם ילדים ובתי ספר ומשפחות יכולים לצאת כוכבים. שבוע טוב מאיציק הליצן

הבדיחה השבועית:
אשתי ביקשה שאפנה את המדיח.
אמרתי לה שאני מתנגד בתוקף לשחרור הסירים!!!

פינת המכתבים :

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי יקיר ואני בן 12 מנגן בכינור ובפסנתר ומשקיע שעות רבות לאימונים דבר שפוגע בזמן שלי עם החברים. למעשה אין לי זמן לחברים ולחוגים ולעשות דברים שחברים שלי עושים. כי כל יום אני מתאמן ואחרי הנגינה אני כל כך עייף שהולך לישון מוקדם . ההורים שלי גאים בי מאוד ותומכים בכל העשייה סביב המוסיקה. איציק הליצן תציע לי מה לעשות? בבקשה תענה לי דחוף.

תשובה: ליקיר החמוד קודם כל אני גאה בך כמו ההורים שלך על ההישגים המרשימים הלימודים ובנגינה. על הפרסים המדליות והתעודות. אבל אתה חייב כילד מתבגר לא לזנוח את החברים ולמצוא זמן גם לחיי חברה. תתייעץ עם ההורים ועם יועצת בית הספר איך לעשות את זה בדרך הטובה ביותר. אני בטוח שהשילוב בין השניים יעצים אותך יותר. בהצלחה.

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על עמותת חיים למען ילדים חולי סרטן שכל שבת לוקחים ילדים ומשפחות של ילדים חולי סרטן לשדה התעופה בהרצליה ומטיסים ילדים במטוסים ונותנים להם לחוש את החוויה של להיות טייס . הילדים יושבים ליד הטייס ונותן להם להטיס את המטוס בשמים. כל הטייסים והמטוסים גם בהתנדבות וזה קורה כל שבת בשדה התעופה בהרצליה. כייף לראות את הילדים וההורים המאושרים בתקופה הקשה של חייהם.

ההמלצה השבועית:

לקראת החנוכה, חג האורות השירות הבולאי של חברת דואר ישראל יחד עם חברת "קלסיקלטת", הפיקו מארז מיוחד "נולד להאיר", המבוסס על שירי ילדים קלאסיים.  המארז מיועד לחוויה משותפת לכל המשפחה, מעניק זמן איכות חווייתי, ומשלב תוכן עשיר ומהנה.המארז המיוחד כולל חוברת משחק והפעלה לחנוכה מבוססת על סדרת הבולים החדשה של השירות הבולאי: "מוזיקה ישראלית - שירי ילדים" - שירי הילדים המושרים בפי כל ועוברים מדור לדור.

אתם מוזמנים לזהות את השירים, לפתור את החידות וליהנות מהעלילה המשעשעת של תחרות הנרות הגדולה; גיליון 12 בולים המבוסס על מיטב שירי הילדים; דיסק שירי הילדים וסיפורים מיוחדים לחג החנוכה; משחק לכל המשפחה - "אוצר המכבים". מומלץ בחום איציק הליצן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות