חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נהג עצבני

 

נהג תושב העיר שהתמהמה קמעא בצומת בשד’ השחמונאים שילם ביוקר על המשחק בזמן, אחרי שנהג עצבני שנסע אחריו, תקף ואייים עליו ברצח ולמזלו של הנהג המבוהל זה לא נגמר באסון

 

בשבוע שעבר התקבל אירוע על אדם החשוד בגרימת נזק לרכבו של אחר וזאת משום שהתמהמה במעבר באור ירוק ברמזור בשד חשמונאים . המתלונן, יליד 1986, תושב ירושלים דיווח כי החשוד צפר לו ממושכות, עקף אותו מימין, ניסה לדחוף את רכבו לשולי הדרך ובהמשך משעצר את רכבו התקדם לעבר המתלונן איים שיהרוג אותו, דחף אותו, חבט בחלון הרכב וגרם לניפוץ חלון רכבו.

מהזכוכיות המתלונן נפגע בידו. החשוד זומן לחקירה. התלוו אליו שני בניו, שסירבו להוראת השוטרים להתפנות מהתחנה, החלו לתקוף את השוטרים ואחד מהם בנוסף גידף ואיים על השוטרים. החשודים נחקרו , החשוד בבריונות בכביש הודה בחבלה לרכב אולם הכחיש את יתר החשדות המיוחסים לו. בתום חקירתם החשודים שוחררו בתנאים.

 

גנב מזון בסופרמרקט

בתחנת מודיעין התקבל דיווח מקב"ט רשת מזון בקניון עזריאלי במודיעין על תפיסת אדם על ידו, החשוד בגניבת מוצרי מזון מהסניף בסך 774 ש"ח. שוטרי סיור שהגיעו למקום עכבו את החשוד. בחקירתו הודה החשוד יליד 70 תושב אשקלון במיוחס לו ומסר כי ביצע שתי גניבות מוצרי מזון מאותו סניף במהלך היום. הנ"ל הביע חרטה על מעשיו בתום חקירתו שוחרר בתנאי הרחקה מהעיר.

 

גם שהה ללא אישור וגם זייף תעודת זהות

בשבוע שעבר נתפס בכביש 431 ע"י קצין התנועה של התחנה תושב שכם יליד 1972, החשוד הזדהה מס’ פעמים בפני השוטר בתעודת זהות כחולה הנושאת את שמו של אדם תושב פורדיס. השוטר התרשם כי מדובר בתעודת זהות מזויפת ובתשאול נוסף של החשוד זה הודה בפניו כי הינו תושב שטחים ללא אישור שהיה. בכליו של החשוד הייתה תעודת זהות על שם אדם נוסף העונה לשם אחר תושב בית קרע וכן המחאות, כרטיס אשראי ומסמכי בנק הנושאים את שמו של אותו אדם בחקירתו הודה במיוחס לו והודה כי הציג תעודת הזהות על שם אחר  בעת שפתח חשבון בנק פעיל ובשמו של אותו אדם ביצע קניות תוך שהוא חותם ומזדהה בשמו ברשתות המזון השונות בארץ, נעצר ונכלא. הובא בפני שופט בבימ"ש השלום ברמלה להארכת מעצר.

 

הסקרנות שהרגה את החתול

בתחנת המשטרה התלונן יליד 1977, תושב מודיעין כי  נצפה חשוד  ע"י שכנו, מנסה להניע אופנוע השייך למתלונן. משניגש אליו השכן ובירר לפשר מעשיו-נמלט מהמקום. השכן זיהה קטין תושב מזרח ירושלים כחשוד והוא הוכרז כדרוש לחקירה.  בשבוע שעבר אותר  החשוד בכביש 443 ועוכב לתחנה. בחקירתו הכחיש המיוחס לו. שוחרר בתנאי הרחקה מהעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות