חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

דבוש חוזר להנהגת ההורים

 

בעקבות פניות רבות נעתר יו"ר הנהגת ההורים של גני הילדים והסכים לחזור להנהגת ההורים העירונית. מיגל הרף: "הפכנו להיות גוף לחלוטין לא רלוונטי".

 

אין זה סוד שהנהגת ההורים העירונית בעיר ירדה מגדולתה בשנה האחרונה והפסיקה להוות גוף משפיע על החלטות העירייה בנושא החינוך. ישיבות ההנהגה העירונית, בהן חברים הורים בהתנדבות מלאה, הפכו מצומצמות ומרבית נציגי בתי הספר מדירים מהן את רגליהם. למעשה בישיבות האחרונות נרשמה נוכחות שווה בין עיתונאיות החינוך בעיר להורים המתנדבים.

בחודש שעבר פרש מההנהגה העירונית נציג גני הילדים, שמעון דבוש, במחאה על כך שלא ניתן משקל להנהגת ההורים. לאור קריאות חברים חזר בו השבוע דבוש מהתפטרותו. בישיבת הנהגת ההורים שהתקיימה שלשום, (יום ג’) אמר דבוש כי הוא מוכן לחזור ולפעול בהנהגה.

לאחר פרישתו נערך מסע שכנועים נרחב כדי שיחזור לתפקיד ההתנדבותי. בישיבה השבוע קרא לו גם יושב ראש ההנהגה, יוסי כץ, שיחזור. וכמוהו גם שאר חברי ההנהגה שנכחו בישיבה ביניהם מיגל הרף ומשה פלוס. גם ראש מינהל החינוך, מאיר שמעוני, ביקש מדבוש שיחזור לפעילות.

בישיבה הסביר דבוש את המניעים להחלטת הפרישה ובין היתר חזר והדגיש כי הנהגת ההורים לא מדווחת על מה שמתחרש במערכת החינוך: "אין שיתוף פעולה אמיתי עם העירייה לא נותנים להורים נתונים כדי שיוכלו להיות בתמונה".

תמך בדבריו מיגל הרף: "הפכנו להיות גוף לחלוטין לא רלוונטי. אם אנחנו רוצים להמשיך בקו הזה אז בבקשה. אנחנו לא עושים כלום. הישיבות הם רק דיווחים. אנחנו בעירייה הזו לא נספרים. הם אפילו לא חושבים שיש צורך לשתף את הנהגת ההורים בהחלטות. אנחנו לומדים על הבעיות מהתקשורת". מיגל אף הוסיף שחברי ההנהגה מעדיפים לפתור בעצמם בעיות ולא להגיע לישיבות. "היום אנחנו לא נספרים. אנחנו צריכים להתריע אבל לא יודעים מה קורה. אנחנו מפספסים את הייעוד והמטרה שלנו".

בין השאר מחה הרף על כך שהנהגת ההורים לא מדווחת על העדר חיסונים לתלמידים, מה נעשה בדו"ח של יוסי הראל בנושע אלימות בבתי הספר, בינוי מוסדות חינוך, תשלומי הורים ועוד.

לאחר הישיבה מסר דבוש על הסיבה להחלטתו לחזור: "היו הרבה פניות של הורים, חברי ההנהגה וגורמים בעירייה שביקשו שאחזור ואפעל מבפנים. נעניתי לבקשה כדי לפעול לטובת הילדים. אני נותן הזדמנות נוספת לארגן את השורות בהנהגת ההורים המרכזית. אנחנו צריכים לאגד את הכוחות ולצבור את העוצמות של הגוף הזה שנחלשו בתקופה האחרונה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות