חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הגביע הוא שלנו // כתבת וידאו

 

הישג מרשים לקבוצת הכדורגל "עירוני מודיעין" שזכתה בגביע ליגה ב’ דרום לאחר ניצחון 0:2 במשחק הגמר נגד "מכבי עירוני נתיבות". צפו בקטעים מהמשחק ומשמחת המנצחים שהניפו את הגביע.  

 

 למסך מלא כנסו ל youtube ולחצו על מסך מלא

                                  כולנו יחד סביב גביע הליגה            

קבוצת הבוגרים של "עירוני מודיעין" בכדורגל זכתה ביום שלישי אחה"צ בגמר גביע ליגה ב’ דרום ב’ לאחר שניצחה 2 :0 את "מכבי עירוני נתיבות" משערים של עדי שקרוקה ובן בכור. זה הגביע השני בו זוכה הקבוצה מאז שנוסדה על ידי דוד בן שימול בשנת 2009.  

כאמור, לפני פחות מחמש שנים הוקמה עירוני מודיעין. בשנים אלה זכתה הקבוצה בגביע ובאליפות ליגה ג׳ דרום, עלתה לליגה ב’, סיימה אשתקד את הליגה במרכז הטבלה והשנה מתמודדת בצמרת על העלייה לליגה א’. עתה נוסף עוד גביע בארון הגביעים של הקבוצה אותה מאמן השנה דורון ממן המנוסה.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה. במחצית הראשונה שלטה במגרש "עירוני מודיעין" באופן מוחלט ואף ירדה להפסקה כשהיא מובילה 0:1 משער של שחקן הרכש עדי שקרוקה. דקה לפני הבקעת השער החמיץ החלוץ יוני מזרחי מהנקודה הלבנה.  

במחצית השנייה השתנתה המגמה, עירוני מודיעין, בכדי לשמור על התוצאה, הסתגרה בהגנה ושחקני נתיבות יצאו ליותר ויותר התקפות ואף הגיעו למספר מצבי הבקעה אותם הצליח למנוע שוער עירוני מודיעין שהיה המצטיין במשחק. אך מנגד, באחת ההתקפות הבודדות של עירוני מודיעין במחצית השנייה, מצא הצעיר בן בכור את הרשת של נתיבות והגדיל את התוצאה ל- 2:0, תוצאה שלא השתנתה עד לסיום המשחק.   

 קפטן עירוני מודיעין החלוץ כפיר מלול קיבל את הגביע בטקס קצר לאחר סיום המשחק מנציגי ההתאחדות לכדורגל בישראל  אבי לוי ומשה עגייב.

youtube 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות