חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ילדי חוט השני חושבים חיים

 

בבית הספר חוט השני, התקיים ביום שלישי שעבר יום הארצי לבטיחות בדרכים. ביום זה, הגיעו תלמידי בית הספר הגיעו לבית הספר לבושים בחולצות בצבעי רמזור והתנסו בהפעלות שונות

 

בבית הספר חוט השני, התקיים ביום שלישי שעבר יום הארצי לבטיחות בדרכים. ביום זה, הגיעו תלמידי בית הספר הגיעו לבית הספר לבושים בחולצות בצבעי רמזור והתנסו בהפעלות שונות: תלמידי כיתות א’- ב’ בנו, בעזרת מדריכה, דגם של "שכונה בטוחה" בעזרת אביזרים, כגון: כבישים, רמזורים ותמרורים, דמויות אנושיות, מגרש משחקים ומבנים למיניהם.

במהלך המפגש הועבר המסר ש"ילד לא חוצה כביש לבד". מדריכים מתחום הזה"ב (זהירות בדרכים) הפעילו את כיתות ג’ עד ו’ במשחק חברתי "בינגו זה"ב" שבאמצעותו שיננו התלמידים את כללי השימוש הבטוח כהולכי רגל ורוכבי אופניים. מטרתו של יום הבטיחות בדרכים היא להעלות את המודעות הציבורית לנושא הבטיחות בדרכים ולחשיבות של האחריות האישית של כלל משתמשי הדרך ולמחויבותם להתנהגות אחראית, שומרת חוק ומתחשבת בעת ההתנהלות בדרכים.

השנה התקיים יום הבטיחות בדרכים בסימן "חושבים חיים", כאשר במרכז הפעילות עמד "הולך הרגל", תוך התמקדות בשני נושאים: היסח דעת ומהירות בדרכים. בהפסקה כל תלמיד צייר את כף ידו על גבי בד גדול תחת הכותרת "ילדי חוט השני חותמים לחיים". המסר המועבר במונח "חושבים חיים" גורס שכולנו מבלים על הכביש זמן רב מחיינו, כולנו חשופים לסיכון להיפגע, כולנו תלויים ישירות זה בזה ואחראים זה לחיי זה - ולכולנו ההזדמנות והיכולת לקבל אחריות ולמנוע את התאונה הבאה. ולכן אם חושבים - חיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות