חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרוץ מודיעין ה-9 ומרוץ דובדבן יוצאים לדרך

 

מרוץ מודיעין כבר הפך לחלק מהמסורת העירונית, כאשר השנה יצטרפו לרצים גם חיילי חטיבת דובדבן, בעבר ובהווה במירוץ שיתקיים זו הפעם התשיעית ביום שישי 22.11.2013

 

מרוץ מודיעין כבר הפך לחלק מהמסורת העירונית, כאשר השנה יצטרפו לרצים גם חיילי חטיבת דובדבן, בעבר ובהווה במירוץ שיתקיים זו הפעם התשיעית ביום שישי 22.11.2013. כזכור, בשנים האחרונות עבר מרוץ מודיעין שדרוג משמעותי והפך להפנינג ספורטיבי שנערך בהשתתפות עשרות תלמידים בתי ספר מכל העיר.

המרוץ השנה יתקיים בשני מקצים מרכזיים 5,000 מטר ו-10,000 מטר, כאשר הזוכים במרוץ 10,000 מטר יזכו בפרס על סך 2000 שקלים למקום הראשון, הזוכים במקום השני יזכו ב- 1000 שקלים ומי שיסיים ותסיים במקום השלישי יזכו ב-500 שקלים. במרוץ למרחק של 5 ק"מ בו צפויים להשתתף אלפי מתושבי העיר העוסקים בתחום כתחביב, יזכו הזוכים בפרס כאשר התחרות מבוצעת בהתאם לקריטריון של גיל.

התום המירוצים ייערך בפארק הדגים הפנינג עבור כל התושבים, אלה שרצו ואלא שלא. ההפנינג יכלול מתנפחים ודוכני מכירה של מוצרי ספורט. כמו כן יהיו הופעות של להקות מחול וריקודים מודרניים של חוגי הספורט ועמותת סחלבים הפועלים בעיר. מחלקת הספורט העירונית בראשות חנן דנציגר מזמינה את התושבים הרצים להנאתם ברחבי העיר להירשם לתחרות ולהוכיח את יכולתם בתחרות נושאת פרסים. רישום לתחרות עבור תושבי העיר יהיה בעלות של 60 שקלים בעוד שלרצים מחוץ לעיר עלות הרישום 70 שקלים ברישום המוקדם. הרישום לתחרויות כבר התחיל והיא תסתיים ביום שני 11.11.2013.

כל משתתף יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצה ריצה איכותית וצ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק בתחרות. הרשמה מראש למרוץ נעשית באמצעות האתרwww.realtiming.co.il או באמצעות אתר מתנ"ס מודיעין או דף הפייסבוק של המתנ"ס. בנוסף יתקיימו השנה מקצים בני שני קילומטרים וחצי וקילומטר וחצי עבור מגמות הספורט של תלמידי בתי הספר ברחבי העיר. בסיום המרוץ יתקיים טקס הענקת פרסים. נקודת הרישום וטקס הסיום יתקיימו בפארק הדגים, כאשר המרוץ ייצא מצומת עמק דותן ועמק יזרעאל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות