חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

פסטיבל חנוכה של אור וקצב 2013

 

פסטיבל החנוכה המסורתי חוזר להיכל התרבות מודיעין מכבים רעות, בשבעה ימים של אור, קצב ומופעים מרחיבי אופקים, לילדים ולכל המשפחה, משובץ בהופעות מוסיקה מיוחדות למבוגרים

 

בכל יום יעלו על במת ההיכל מופעי ילדים, כולם קצביים, מרתקים, ופותחים בפני הילדים אופקים חדשים של יצירתיות וחשיבה מקורית. בכל ערב  נקיים טקס הדלקת נרות ע"י אחד מהגופים העוסקים בתחום האמנות בעיר. הילדים מוזמנים להצטרף להדלקה

להלן מופעי הפסטיבל. כרטיסים ניתן לרכוש בקופות היכל התרבות: 08-9737333 או דרך האתר שלנו: www.shows.org.  

חנוכה למבוגרים: מטולדו לירושלים עם יהורם גאון- מסע מוסיקלי 

27/11 בשעה 20:30 - בהיכל התרבות

מסע מוסיקלי אל הסיפור והניגון היהודי /קשרי תרבות. מסע שורשים אל מוסיקת הנשמה היהודית שפעלה ופרחה בקהילות ישראל, המוסיקה שמנגנת על מיתרי הרגש וכל כך מעוררת בנו את הזיכרונות מבית אבא. שירת הלדינו, הרומנסה והפיוט של יהדות ספרד בין טולדו, סלוניקי וירושלים. הפקה חדשה של קשרי תרבות העוסקת בביצועים הקלאסיים של יהורם גאון, הן בשירת הלדינו והן בשירת ירושלים. שירים שהפכו לנכס צאן ברזל בניגון היהודי הספרדי מכאן ובשירת ירושלים והזמר העברי מכאן. 

חנוכה לילדים: קרקס דורטו- shyooo      

28/11 בשעה 17:30 - בהיכל התרבות

SHYOOo!-  מופע קרקס חוויתי בינלאומי, המביא אל הבמה עולם מרהיב ומהפנט לכל המשפחה. עשרות משתתפים עם מיומנויות מרהיבות מזמינים אתכם להיכנס לתוך 'חלום'... בואו לגלות את מסעה של ניקי ילדת הפלא בין יערות קסומים, ערים עתיקות ובמעמקי הים ולפגוש בלוחם עתיק, פיראט, ודמויות קסומות נוספות..אל תמצמצו! 

חנוכה לילדים: בגדי המלך החדשים        

29/11 בשעה 10:30 - בהיכל התרבות

תיאטרון נדנדה גאה להציג: קלאסיקת תיאטרון איכותית לחנוכה 2013 : בגדי המלך החדשים עפ"י ספרו של ה.כ. אנדרסן. הצגה אהובה על כל המשפחה.

ההצגה מספרת על מלך שאהב בגדים יותר מכל. הוא הזניח את הממלכה ושכח את העם. יום אחד הופיעו בארמון צמד חייטים נוכלים שהבטיחו לו לתפור לו את הבגד המיוחד בעולם, שרק אנשים חכמים וישרים יוכלו לראות אותו. המלך הכריז על מצעד חגיגי בו יראה לכולם את בגדי המלך החדשים. העם כולו הריע ומחא כף , ורק ילד קטן ואמיץ התעקש לצעוק את האמת בקול רם- המלך הוא עירום! האגדה האהובה בלבוש צעיר ורענן.

שחקנים : אבי גרייניק , לירית בלבן , עידן גיל , איתמר שרון , ערן בן זאב, לורן סביר, עידן שלו , אלון דניאל , עדי אלמו, אבי בוהדנה, איתמר חן-מנשה, דניאל פרץ , דנה שושני . 

חנוכה לכל המשפחה: קבלת שבת ישראלית- לחג האורים           

29/11 בשעה 13:30- אמפי היכל התרבות

הציבור מוזמן לקבלת שבת ישראלית התכנית עשירה בשירים ישראלים וניגוני שבת בהשתתפות פעילה של הקהל ובליווי נגנים מקצועיים. הכניסה חופשית - נשמח בבואכם! 

חנוכה לכל המשפחה: חנוך רוזן מדבר בעד עצמו

30/11 בשעה 11:30- בהיכל התרבות

חוויה עוצרת נשימה בתוך עולם תלת מימדי! מערכת מסכים והקרנות מולטי מדיה, אנימציה ממוחשבת ומערכת סראונד. רוזן יוצא ונכנס לתוך המסכים ומשתלב בווירטואוזיות עם הדמויות המוקרנות.

אחד ויחיד במינו, חנוך רוזן - מגדולי האומנים בעולם, מפתיע אותנו גם הפעם.  מופע הבידור המושקע ביותר המופע זכה בפרס התיאטרון הישראלי 

חנוכה למבוגרים:  פלס ואמדאוס - כשהקלאסי והפופ נפגשים      

30/11 בשעה 21:00 - היכל התרבות

כשהקלאסי והפופ נפגשים - גיל שוחט בסדרת קונצרטים המפגישה את עולם המוסיקה הקלאסית עם ז'אנרים מוסיקאליים: ג'אז , פופ, מוסיקת עולם, מחזות זמר. מיטב המוסיקאים בישראל נפגשים על במה אחת בהיכל התרבות מודיעין , תחת ניצוחו של גיל שוחט

והפעם: קרן פלס פוגשת את וולפגנג אמדאוס מוצרט. קרן פלס- שירה, גיל שוחט - מנצח, אנסמבל אליסיום.

בתכנית: שיריה של קרן פלס יובאו בגרסה חדשה ומיוחדת : "לבד", "נובמבר" , "לייק ואנקה", "לשם", "ואת", "אם אלה החיים", "פרח הלילך" כמו כן בקונצרט יצירת המופת של מוצארט רביעיית הפסנתר בסול מינור. 

חנוכה לילדים: אנה ומלך סיאם- תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער

01/12 בשעות 10:30 , 17:30 - היכל התרבות

אנה, מורה לאנגלית, מוזמנת על ידי מלך סיאם להגיע לארמונו וללמד את ילדיו, בעקבות רצונו להפוך את סיאם לארץ מתקדמת יותר. אנה ובנה לואיס מגיעים נרגשים לסיאם אך הפער בין שתי התרבויות השונות מתגלה כקשה עד שנדמה כי אי אפשר לגשר עליו. בעוד אנה ומלך סיאם מתקשים להסתדר האחד עם השנייה ונקלעים למשבר, לואיס נכבש בקסמי סיאם, נסיכתה ומנהגיה ובמקום שבו המבוגרים נכשלים מצליחים הילדים לקרב את הלבבות ולגשר על פער.

מחזה, תמלילים ולחנים: ירון כפכפי בימוי: משה קפטן. משתתפים: מיקי לאון/ניסו כאביה, קלייר בן דוד, אור מאיר, מאיה מדג'ר, רועי קקון/ עידו וולפוביץ', נוי הלפרין, יהונתן מגון/גיא רוזן, דפי אלפרן, שמעון חאבא.

חנוכה לקטנטנים: ארץ עוץ שלי- תיאטרון פצפון

02/12 בשעה 17:30 - אולם עינן קניון עזריאלי מודיעין

הצגונת בהשראת "הקוסם מארץ עוץ" - בשילוב בובות.  מהי ארץ עוץ? האם לכל אחד מאיתנו יש אחת כזו? אם מסתכלים עמוק פנימה לתוכנו - מה מגלים?

 מתוך מזוודה אחת ויחידה נגלה עולם קסום מלא הרפתקאות, אליו נשאבת דורותי בעקבות דמיונה. היא וטוטו, כלבה הנאמן מגיעים אל ארץ עוץ המופלאה ופוגשים באיש הקש, באיש הפח ובאריה הפחדן. יחד הם צועדים על שביל האבנים הצהובות בדרכם אל הקוסם הגדול על מנת להגשים את חלומם. תוך כדי המסע, מתמודדים דורותי וחבריה עם בעיות שונות ופותרים אותן יחדיו. כך הם מגלים את סוד קסמה של חברות-אמת. עוד הם מגלים שאצל כל אחד עמוק, עמוק בפנים מסתתרות התכונות שחשבו שחסרות להם. החלל הופך לארץ עוץ קצת אחרת: הילדים הצופים שותפים מלאים למסע הקסום. יחד הם לומדים על חוכמה, אומץ ורגישות ובעיקר - על העוצמה הטמונה בלהאמין בעצמך.

משחק: נגה דאנג'לי / אורן זמן. לגילאי 2-4   

חנוכה לכל המשפחה: צלילי המוזיקה      

02/12 בשעה 17:30

03/12  בשעות 11:30, 17:30

04/12 בשעה 20:30 - היכל התרבות

"צלילי המוסיקה" אחד ממחזות הזמר הפופולריים של כל הזמנים, המתאר סיפור אהבה בין נזירה מתלמדת לאיש אצולה, בצל העלייה הנאצית באוסטריה בשנת 1938. שירי המחזמר, מאת צמד היוצרים רוג'רס והמרשטיין, הפכו לנכס צאן ברזל של אמנות המחזמר.

בבימויו של ארתור קוגן ובהשתתפות אניה בוקשטיין, רפי ויינשטוק, לימור שפירא, רוני דלומי, דינה דורון, תזמורת סימפונט רעננה ועשרות שחקנים, זמרים ורקדנים. 

חנוכה לילדים ולכל המשפחה:  מוסיכייף- מסע מוסיקלי לכל המשפחה

04/12 בשעה 17:30 - אולם עינן קניון עזריאלי מודיעין

סדרת מוסיקה לילדים- שמותאמת במיוחד גם לילדים עם צרכים מיוחדים. סדרת "מוסיכייף" עם רמי שולר, היא סדרת מוסיקה לכל המשפחה, המותאמת לכל הילדים, בכל הגילאים- ללא יוצא מן הכל. במופע הראשון- מסע מוסיקאלי לכל המשפחה בין יבשות ותרבויות - בשילוב כלי נגינה אותנטיים.

בביצוע: רמי שולר. חוויה מוסיקלית צבעונית ומהנה לכל המשפחה. במהלך המופע הקהל ישתתף בתיפוף על הגוף, ריקוד, שירה, ונגינה על כלי הקשה אותנטיים. המופע מלווה בהסברים ותלבושות המאפיינות כל מדינה. מותאם לחינוך המיוחד.

חנוכה לכל המשפחה: זמן קרקס- קרקס ריאקשן 

05/12 בשעות 10:30 ,  17:30 - היכל התרבות

קרקס ריאקשן מציג - קרקס מודרני במיטבו - תוצרת כחול לבן.  מופע קרקס מצחיק ולא שגרתי אשר מתרחש על קונסטרוקציה ענקית, ייחודית, ומציג מפגן וירטואוזי עוצר נשימה של קבוצת אמני קרקס ברמה בין לאומית. המופע משלב אומנויות קרקס מרהיבות אקרובטיקה אווירית, ג'אגלינג, ליצנות ועוד... את המופע הזה באמת אסור להחמיץ !

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות