חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מעדיף קואליציה // ראיון וידאו

 

ראיון משודר עם חבר המועצה הנבחר אבי אלבז שנחשב להפתעת הבחירות. אלבז: "אעדיף לקבל תפקיד ביצועי במסגרת הקואליציה העירונית ולהשפיע מבפנים"

 

לצפיה במסך מלא: לחץ על youtube ואח"כ על מסך מלא

לדעת רבים אבי אלבז יו"ר תנועת "מודיעין חופשית" הוא הפתעת הבחירות האחרונות. הוא כיהן כבר בעבר כחבר מועצה מטעם "שינוי" במשך כשנה בתקופתו של משה ספקטור ואז נותר באופוזיציה ושימש כיו"ר ועדת ביקורת.

בבחירות הקודמות (2008) ניסה אלבז להיבחר שוב למועצת העיר אך המשימה לא עלתה יפה והוא נותר רחוק מאחור ולא עבר את אחוז החסימה. עתה, הצליח להשיג למעלה מ-1,500 קולות ולהכניס מנדט אחד למועצה, דבר שהפתיע רבים שהיו סקפטיים ולא האמינו ביכולתו לעבור את אחוז החסימה. 

בראיון משודר שקיים עמו השבוע כתבנו יואל תמנליס סיפר אלבז על העדפתו להיות חלק מהקואליציה ועל תוכניותיו בנושאים העיקריים שעלו בקמפיין "מודיעין חופשית", כמו: חופש דת, הקצאות קרקעות על פי קריטריונים, דרישה למינוי רב אחד בלבד לעיר, פתיחת עסקים בשבת, קיום תחבורה ציבורית חלקית בשבת ועוד.

באחד מרגעי השיא של הכתבה סיפר אלבז לראשונה על עברו כתושב בית שאן, בדיוק כמו ראש העיר, ועל היכרותו עם המוהל הראשי של בית שאן, חיים ביבס, סבו של ראש העיר שלנו שעל שמו הוא נקרא. 

צילום וידאו: פוטו ארמונד   

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות