חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

משלחת שגרירים צעירים 2013 - המסע מתחיל

 

לפני כשבוע יצאו עשרה בני נוער ממודיעין, מכבים-רעות במשלחת שגרירים צעירים לארצות הברית במטרה לייצג את העיר ואת ישראל במסגרת תכנית חילופי נוער "שגרירים צעירים".

 

לפני כשבוע יצאו עשרה בני נוער ממודיעין, מכבים-רעות במשלחת שגרירים צעירים לארצות הברית במטרה לייצג את העיר ואת ישראל במסגרת תכנית חילופי נוער "שגרירים צעירים". זוהי המשלחת החמישית היוצאת ברציפות ממודיעין, מכבים-רעות. תוכנית חילופי הנוער מתבצעת בין הליגה לידידות אמריקה-ישראל בארצות הברית והמועצה לחילופי נוער וצעירים בישראל, והיא מהווה מפגש חברתי תרבותי של התלמידים הישראליים עם בני גילם האמריקאים המבוססת על יצירת מעגלי היכרות עם ישראל דרך האירוח במשפחות, הפגישות עם מעצבי דעת קהל והשיחות עם התלמידים המקומיים בכיתות.

במהלך הביקור יתארחו התלמידים אצל משפחות של תלמידים אמריקאים מבתי ספר ציבוריים המייצגים את המגוון האתני והתרבותי של ארצות הברית. ייצאו עימם לבית הספר בו הם לומדים, ייפגשו עם תלמידים בכיתות וישוחחו עימם על ישראל ונוער הגדל בה. ביתר הימים יסיירו התלמידים בעיר וייפגשו עם מעצבי דעת קהל ועם הקהילות היהודיות ובאתר בני הנוער הישראליים ומארחיהם יעברו יחד סמינר משותף בו יעברו סדנאות על הנושאים המשותפים לשתי המדינות.

שלב הראשון של הביקור נערך בעיר ורג’יניה ביץ’ שבמדינת ורג’יניה, שם מתארחים בני הנוער הישראליים בבית הספר התיכון "טלווד" העוסק רבות ביחסים בינלאומיים. בני הנוער לנים אצל משפחות מארחות שילדיהם יגיעו בהמשך המסע להתארח בישראל. במהלך שבוע זה מציגים בני הנוער פרזנטציות עליהם עמלו רבות המסבירות על עצמם, בית הספר שלהם, העיר והמדינה, ובכך בעצם משווקים את ישראל. בשלב השני ייצאו יחדיו, בני הנוער הישראלים ובני הנוער האמריקאים, לסמינר משותף בוושינגטון די סי ובניו יורק.

לאחר מסע שיימשך כשבועיים יחזרו כולם לישראל להמשך טיול בארץ ולשבוע אירוח גומלין על פי הערים המארחות. במודיעין, מכבים-רעות יתארחו עשרה בני נוער מורג’ייה ביץ’ וכאן הם יגיעו לבתי הספר התיכוניים ויציגו את הפרזנטציות שהכינו מראש. משלחת זו הינה משלחת עירונית של מנהל החינוך ומחלקת הנוער והצעירים עמותת "סחלבים" כאשר את המשלחת מלווה השנה מנהלת מחלקת הנוע והצעירים, לטם גל.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות