חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

בזמן שישנתם - בעירוני ב’ יצרו אמנות

 

תלמידי מגמת אמנות בעירוני ב’ לא ישנו כל הלילה לפני הבחירות המוניציפליות. לא, הם לא היו מוטרדים מתוצאות הבחירות הם פשוט נשארו ללמוד וליצור בביה”ס לאורך כל הלילה ועשו ”לילה לבן בבית הספר.

 

תלמידי מגמת אמנות בעירוני ב' לא ישנו כל הלילה לפני הבחירות המוניציפליות. לא, הם לא היו מוטרדים מתוצאות הבחירות הם פשוט נשארו ללמוד וליצור בביה"ס לאורך כל הלילה ועשו "לילה לבן בבית הספר. אירוע "לילה לבן" הוא אירוע מסורתי אותו יזם צוות מגמת האומנות בראשות רכזת האומנות רותי פלג והמורות לימור בוסקילה ונעמי פינצי, שזכה גם השנה להצלחה רבה בהשתתפות כ-100 תלמידי אמנות ועיצוב בשכבות י'-י"א-י"ב.

התלמידים חוו לילה שכלל הרצאות, יצירה מגוונת ואפילו הקמת תערוכה. תלמידי מגמת אומנות פגשו את האמנית ענת מעוז, שהרצאתה על המעבר מתלמיד ליוצר בעל חשיבה עצמאית ריתקה את התלמידים, תלמידי מגמת העיצוב זכו להרצאה של מעצב המוצר ערן גלאור שסיפר והדגים את הפוטנציאל הגלום במדפסת תלת מימד ואת היופי שנובע מטעויות שנקרות בדרך. לאחר החלק העיוני נחלקו התלמידים לחמש קבוצות ולאורך הלילה הסתובבו בין חמש סדנאות: ציור מודל, פיסול מודל, בניית כדורים גיאודזים, ציור על מושבי כיסאות מפורקים והמחזת יצירות אמנות.

כמידי שנה, הצטרפו לצוות ההוראה, גם בוגרי המגמה משנים עברו ואף מתנדבים מנבחרת הרובוטיקה על מנת לסייע בהדרכה. בארבע לפנות בוקר סידרו התלמידים את השטח ופרשו למנוחה וצפייה בסרט העוסק באמנות, כאשר חלקם מסייעים בבניית התערוכה של תוצרי הלילה. את הזריחה קיבלו התלמידים באמפי בחצר בית הספר ובשעה שבע וחצי התייצבו בכניסה לביה"ס וקיבלו במחיאות כפיים את התלמידים הבאים ללמוד ואת תושבי העיר אשר הגיעו לקלפיות בביה"ס והתפעלו מהתערוכה בכניסה ופרגנו ליוצרים הצעירים.

מנהלת ביה"ס ריקי נגרי שהשתתפה אף היא בלילה הלבן: "אני מוקירה ומעריכה את יוזמת הצוות לפעילויות אחרות לא מן המניין המצריכות השקעה רבה ומאפשרות לתלמידינו למידה אחרת ומגוונת. היה תענוג צרוף לראות בוגרים שלנו שלוקחים חלק בלילה זה כבר כמה שנים. יישר כח לרותי פלג ולצוות האומנות על היוזמה וההוצאה לפועל של לילה מורכב זה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות