חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום הנתינה בכרמים

 

יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל הגיע ביום שישי האחרון לבית חינוך כרמים בעיר והיה למעשה שיאו של יום הנתינה בכרמים אשר נועד לסייע למשפחה מקהילת "הכרמים" בית חינוך "הכרמים"

 

יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל הגיע ביום שישי האחרון לבית חינוך כרמים בעיר והיה למעשה שיאו של יום הנתינה בכרמים אשר נועד לסייע למשפחה מקהילת "הכרמים" בית חינוך "הכרמים" אמנם נמצא רק בשנתו השלישית אולם קהילת כרמים חרטה על דגלה החל משנתה הראשונה את ערכי הערבות ההדדית והנתינה לזולת כחלק מהערכים - שורשים של אורחות החיים אותם מבקשים בבית החינוך ליישם למען חינוך הילדים ולשם בנייה של קהילה וחברה סולידרית ומעורבת.

הקהילה מתגבשת ומקיימת פעילויות של הקהילה ולמענה. ביום שישי שעבר ערכו בבית הספר יום נתינה למען משפחה ממשפחת כרמים, שנקלעה להתמודדות עם מחלה קשה. יום זה נערך ביוזמת ההנהלה והוועד המוסדי כאשר במהלך היום נערך יריד לממכר מוצרי מזון , מתיקה ושתייה. במהלך היום הגיע גם ראש העיר, חיים ביבס שנתרם אף הוא לטובת האירוע ולטובת המשפחה. באירוע השתתפו גם תלמידי והורי בית הספר "יזמה" המתארחים במבנה כרמים וכן ילדי הגנים "כוכב", "כרם" ו"כפיר" הצמודים וההתגייסות היתה ברוחב לב.

שיאו של האירוע היה לאחר תום הלימודים כאשר יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל, ששיחק בקבוצות הפאר באנגליה: ליברפול, צ’לסי וארסנל הגיע לכרמים כדי לתמוך ולהשתתף בפעילות. בניון חתם על גלויות וכדורי רגל ולא עזב את המקום עד לאחר שאחרון הילדים ואף ההורים קיבלו את חתימתו ותמונתו. מנהל בית החינוך כרמים, עותניאל גלילי: "כחלק משיתופי הפעולה המוצלחים בין בתי הספר כרמים, יוזמ"ה והגנים כולנו התגייסנו ליום נתינה וערבות הדדית.

היום היה מרגש עבור כל אחד ואחת מהצוות החינוכי וההורים שבמעשיהם מהווים דוגמה טובה לילדים. עם הקמת בית החינוך כרמים, בנינו את האמנה החברתית ויצרנו חזון משותף שבו הערכים וההישגים הלימודיים משתלבים זה עם זה. "הדרך היא דרך ארץ " הינה אמירה משמעותית החל מהיום הראשון ללימודיהם של הילדים החל מכיתה א’, ואנו נמשיך בדרך חינוכית ערכית, חיובית וראויה למען יצירה של קהילה ועתיד טוב יותר למשפחה, לילדים ולכולנו בחברה שבה אנו חיים."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות