חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

בחירות במודיעין - עדכונים מהשטח

 

צוות mcity חיפש הבוקר לשוא המונים שבאו להצביע ויואל תמנליס כתב האתר מספר למגישת האולפן החי אורלי זינגר שהשנה אחוזי הצבעה עוד יותר נמוכים מבחירות 2008. השידור החי יתחדש בשעה 17.00. אל תפספסו.

 

מבצע יום השידורים החי של mcity  יצא לדרך וצוות הצילום של האתר יחד עם הכתב יואל תמנליס יצאו לראות מה קורה בקלפיות ובקרב המתמודדים. במקביל נהחל האולפן החי בשידוריו בהנחייתה של המגישה אורלי זינגר.

מצביעים לא היו מי יודע מה, ויואל ניסה להסבר את הסיבות: שעה מוקדמת, רוב התושבים כידוע עובדים מחוץ לעיר, אבל בדיקה קטנה בהסטוריה של ימי הבחירות גילתה שהבחירות היום מענינות את הציבור פחות מקודמיהם.

צלם: דניס צ'בוטייב

צילום: דניס צוטייב

במסע בין קלפי למטה, נפגש הכתב הנמרץ עם מס' מתמודדים, שמע מה דעתם על השקט וציפיותיהם ולבסוף ליווה את ראש העיר חיים ביבס ורעייתו בדרכם להצביע בבי"ס "עידנים". בשאלה לתשובה אמר ראש העיר שהוא מקווה לאחוזי הצבעה שמעל 45% ואילו מועמדו במקום הרביעי אלעד שמעונוביץ סבר שאין מה לדבר על שמחה עד שהפתק האחרון בקלפיות יספר.

צלם: דניס צ'בוטייב

במהלך שעות הבוקר התראיין באולפן אמנון מרחב שהפסיד לפני 5 שנים בקרב מול ביבס. מרחב סירב להשיב על שאלות הקשורות למאבקים דאז והעדיף לדבר על מה שקורה היום. הוא החמיא לראש העיר על תפקודו ו"נתן לו כמה עצות" להמשך הדרך.

צלם: דניס צ'בוטייב

גם איש העסקים המקומי מאיר פלא הגיע לאולן ורואיין בשידור חי בו הוא סיפר על העסקים בעיר ובפוטנציאל שיש לעיר בתחום זה.

צלם: דניס צ'בוטייב

אגב, בכל השידורים החיים ניתן יהיה לצפות בהם ממחר באתר הבית של mcity. כל הצילומים הועברו בשידור חי לאולפן mcity ומהאולפן דיווחו על הצלחה מלאה של השידור החי ההסטורי בעיר מודיעין ואלי בכלל ברמה המקומית.,השידורים החיים יתחדשו בשעה 17.00.

צלם: דניס צ'בוטייב

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות