חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מודים לבנות השירות הלאומי במודיעין, מכבים-רעות

 

אחרי החגים הגיע והשגרה בעיר חוזרת ועמה גם עשרות מתנדבי השירות הלאומי המאיישים בעיר את המוסדות השונים.

 

בעיר ישנן כ- 40 מתנדבות השירות הלאומי בעיר מודיעין המתנדבות במספר תחומים במוסדות העירוניים ובהם בין היתר בבתי הספר היסודיים, בכיתות החינוך המיוחד בבית הספר "יובל", ביה"ס "עידנים" וביה"ס "גוונים", בגנים- במסגרות החינוך הרגיל והחינוך המיוחד, באולפנה, בעמותת "סחלבים", בקופות החולים, במועדוניות של האגף לשירותים חברתיים ועוד מקומות רבים ברחבי העיר.

לכבוד פתיחת שנת ההתנדבות החדשה הוזמנו המתנדבות למפגש עם ראש העיר, חיים ביבס, סגנו וממלא מקומו, מיכאל חרל"פ, סגנית ראש מנהל חינוך בעיר, מירי חוגרי, מנהלת מחלקת החינוך המיוחד, דורית קוטלר, אחראית תחום גנים בחינוך המיוחד, רותי קקון. בנוסף, השתתפו באירוע גם נציגי "האגודה להתנדבות" אשר אחראית על המתנדבים ומלווה אותם לאורך השנה.

כחלק מהמפגש שמעו המתנדבים על העיר מודיעין, מכבים-רעות, והתפתחותה בשנים האחרונות, שאלו שאלות על מהלך השירות בעיר וכן הכירו את הצוות אשר עתיד ללוות אותם ולתמוך בהם למשך השנה הקרובה.

המתנדבות נמצאות במהלך היום במקומות ההתנדבות שלהן ואולם הן פועלות גם מעבר לכך. במהלך הפגישה סיפרו בנות השירות כי ויש קבוצות מיוחדות המקיימות פעילויות נרחבות לקהילה גם בשעות אחר הצהריים והערב. בין השאר ישנה קבוצה של 15 מתנדבות אשר יזמו  פרויקטים מיוחדים לקהילה בתחומי החינוך, הרווחה והקליטה, בנוסף כמובן להתנדבותן בשעות הבוקר. כמו כן, המתנדבות מתארחות פעם בחודש לשבת אצל משפחות שונות וכך מקיימות קשר קרוב עם הקהילה.

ביבס וחרל"פ הודו לבנות השירות על היחס החם שהן מעניקות לילדי ותושבי העיר והן בתגובה סיפרו על קבלת פנים החמה והעוטפת מצד התושבים ומקומות השירות. חיבוק שלדברי הבנות עוזר להן בתהליך האישי של כל אחת מהן בשנת ההתנדבות.

סגן ראש העיר וממלא מקומו, מיכאל חרל"פ: "בנות השרות הלאומי הם עזר משמעותי בעיר  והבנות עושות עבודת קודש בכל התחומים בהם הן עוסקות. נמשיך ללוות את הבנות במהלך השנה ונדאג שירגישו שהם חלק מהעיר כולה"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות