חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תשע וחצי במרכז הצעירים החדש

 

פרויקט תשע וחצי פרויקט פרויקט חדש מטעם מרכז צעירים ביוזמת ובסיוע מרכז הצעירים ו’אורים’,יצא לדרך

 

פרויקט תשע וחצי פרויקט פרויקט חדש מטעם מרכז צעירים ביוזמת ובסיוע מרכז הצעירים ו'אורים' שמטרתו ליצור מפגשים לצעירים וצעירות בשנות העשרים ברוח היצירה והיהדות בימי חמישי בשעה 21:30 כבר יצא לדרך והחל לפעול במרכז הצעירים החדש ברחוב חרצית כאשר בהופעת הפתיחה של הפרויקט נהנו צעירי העיר מההופעה של עציון מאיר ומיטל מיכאלי ממשתתפי העונה הראשונה של התוכנית "דה וויס".

עציון, מוסיקאי דתי ומיטל, מוסיקאית חילונית הגיעו למופע משותף המדבר על השוני, הדמיון, רוח, רגש דעות ואמונה במוסיקה משותפת.

עשרות הצעירים שהגיעו להופעה נהנו מאווירה ביתית ומחשמלת וממופע אקוסטי איכותי עם קאוורים לשירים מוכרים וכן חומרים מקוריים של שני האומנים.

האירוע היה ראשון מסוגו בעיר ויתקיים פעם בחודש בנושאים שונים. האירוע הבא שיתקיים ביום חמישי 7.11 בשעה 21:00 במרכז צעירים ברח' חרצית, יהיה המופע הסאטירי של קבוצת הקאלט הירושלמית "קלבת שבת", קבוצה של דתיים ודתיים לשעבר שלוקחים את פרשת השבוע ובוחרים נושא להתמקד בו. המופע כולל מערכונים, שירים מצחיקים וקצת התדיינות שגם היא משעשעת.

לצד אירועים ומופעים המרכז מספק גם מרכז מידע עבור צעירי העיר כשלוחה של הלשכה להכוונה לחיילים משוחררים המעניק ייעוץ למשוחררים, ייעוץ לימודי ראשוני ועוד. ניתן לפנות למרכז צעירים באמצעות דף הפייסבוק של מרכז הצעירים: "צעירים מודיעין מכבים רעות" או במייל tzeirim.modiin@gmail.com או בטלפון 08-9751182 ולקבל את כל המידע הדרוש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות