חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אלבז: יש לתקן המפגעים במכבים רעות

 

בהמשך לפניות קודמות אליך, אנו חוזרים ומבקשים לטפל במפגעים הקיימים במכבים, כמפורט להלן:

 

לכבוד מר חיים ביבס - ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות

מר ביבס שלום,

הנדון: תיקוני מפגעים וליקויים במכבים

מכתבנו אליך ב- 20/01/13 ב- 28/04/13  ב- 28/7/ 13  ב- 25/8/13  ב- 6/10/13

בהמשך לפניות קודמות אליך, אנו חוזרים ומבקשים לטפל במפגעים הקיימים במכבים, כמפורט להלן:

  1. כלוב רשת בכניסה לשלב א' במכבים - זה נראה בתחילה כמו מיצג אומנותי או פסל סביבתי, אך כנראה שמישהו במי-מודיעין התבלבל והחליט שבמקום בולט בכניסה לשלב א' צריך להקים מערכת צינורות מים עם כלוב רשת מסביב. מדוע לא הציבו את המיצג המכוער הזה במקום פנימי יותר בין העצים ? אנו דורשים לפרק ולהזיז מהכניסה לשלב א' את הצנרת והכלוב המכערים את הסביבה.
  2. מדרכות לא תקניות - לבצע התאמות של כל המדרכות במכבים, שיהיו תקניות עפ"י חוק לגישה נוחה למעברי חצייה לעגלות תינוקות, לנגישות נכים על כיסאות גלגלים, עיוורים ומוגבלים אחרים.
  3. עבודות החלפת צנרת - בחודשים האחרונים בוצעו עבודות אינסטלציה להחלפת צנרת ציבורית ישנה. אנו מברכים על שדרוג הצנרת, אך יחד עם זאת ישנם מקומות רבים שבהם סיימו להחליף את הצנרת הישנה, ובמשך שבועות אחדים המדרכות נותרו פתוחות ועם בורות בפתחי האשכולות שבהם בוצעו העבודות.    
  4. יש לתקן את המדרכות בדחיפות, מיד לאחר סיום עבודות האינסטלציה, ולא להמתין עד לסיום כל העבודות שעלולות להימשך בקצב הזה עוד חודשים.
  5. שיפוץ וריבוד רח' פשוש (שלב ב') - מהכניסה לאשכול עגור עד רח' הראשונים (הכביש לא שופץ מאז סלילתו לפני 25 שנים), כולל שיפוץ וריבוד רח' הראשונים מצומת יקותאלי לכיוון היציאה הישנה ממכבים - הרחוב מלא במהמורות מסוכנות להולכי רגל ולמכוניות.
  6. שידרוג מתקני גני השעשועים בשלב א' - המתקנים ישנים מאד וחלקם מסוכנים בטיחותית. גם במכבים שבה הקהילה הוותיקה ביותר בעיר, יש ילדים קטנים שראויים לגני שעשועים ברמה גבוהה יותר, כפי שקיימים בשכונות אחרות.

כמו"כ, נדרשת הצללה בכל גני השעשועים במכבים.

  1. גינון סביב חניון רננים - השלמת עצים/שיחים גבוהים ברצועת הגינה שנמצאת סביב חניון המרכז המסחרי רננים, בכדי לתת מראה ירוק לגדר סביב החניון.
  2. נטיעת עצים בכביש היציאה ממכבים - בפגישתך לפני חודשים אחדים עם דיאנה ואבינועם פורת, מסרת שתיתן הנחייה לנטוע עצים לאורך כביש היציאה ממכבים עד לשדרות יאיר פרג. זאת בכדי להסתיר את עמודי העירוב המיותרים והמכוערים לאורך הכביש.                            למה מחכים ???

נודה לך על הנחייתך לפעול לתיקון המפגעים באופן דחוף כאמור לעיל (מצ"ב תמונות אחדות).

                                                                                                    בברכה
                                                                                                אבי אלבז, יו"ר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות