חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב // איציק הליצן

 

כשהייתי ילד וזה היה לפני הרבה שנים ההורים הנפלאים שלי לימדו אותי איך לשמור על עצמי כמו לא לדבר עם זרים וכשאני לבד בבית לא לפתוח את הדלת לאף אחד .כי יש גם אנשים רעים בעולם שמזיקים ועושים הרבה צרות ואפילו יכולים להיות אלימים מאוד.

 

שלום ילדים אני חייב לספר לכם משהו שחשוב שתקראו גם אתם וגם ההורים שלכם ואני יודע שהרבה מבוגרים קוראים את המדור שאני כותב מדי שבוע כבר הרבה שנים. כשהייתי ילד וזה היה לפני הרבה שנים ההורים הנפלאים שלי לימדו אותי איך לשמור על עצמי כמו לא לדבר עם זרים וכשאני לבד בבית לא לפתוח את הדלת לאף אחד .

כי יש גם אנשים רעים בעולם שמזיקים ועושים הרבה צרות ואפילו יכולים להיות אלימים מאוד. ואכן גדלתי התחתנתי והבאתי שלשה ילדים מקסימים לעולם שהיום הם כבר בוגרים והשתדלתי לחנך אותם כמו שההורים שלי חינכו אותי. ובשבוע שעבר בשעות הערב דפקו על דלת ביתם של הורי וכשאימא שאלה מי זה? ענו לה- "משטרה תפתחי את הדלת". אימא שלי היקרה והגיבורה לא פתחה את דלת הבית ושאלה מה אתם רוצים וענו לה שלש בחורות שעמדו מאחורי הדלת שמחפשים מישהו שהיא מחביאה בבית.

אימא חשדה שזה לא משטרה אמתית ומיד התקשרה למשטרה לברר מה רוצים ממנה . הבחורות ששמעו  שאימה התקשרה למשטרה ברחו במהרה. אני חייב להודות למשטרה שהיגיעה  מהר הרגיעו אותנו והבטיחו שיגבירו את הסיורים ליד ביתם של הורי. אימא שלי אכן גיבורה שלא פתחה את הדלת והתקשרה למשטרה. ובכך הורי ניצלו משלוש בחורות צעירות שמתחזות לשוטרות ומנצלות את אמונם של אנשים קשישים. וגונבים להם דברים יקרים מהבית והרבה פעמים נוהגים באלימות קשה כלפיהם.

אני מספר לכם את זה כדי שתלמדו לא לדבר עם זרים וכשההורים לא בבית לשמור על דלת נעולה ולא לפתוח אותה לאף אחד גם אם הוא יגיד לכם שזה ראש הממשלה. אתם חייבים לשמור על עצמכם ועל כללי הבטיחות בבית ומחוצה  לה . ולכם המבוגרים תלמדו את הילדים והנכדים שלכם. ותשננו את כללי הזהירות והבטיחות. וכך נשמור על עצמנו כל יום ויום מחדש. שבוע טוב ובטוח . איציק  הליצן.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על הספר "העכביש מרסל" שכתבה בר בן יוסף עם איורים של אבי עופר בהוצאת כתר.
פעם אחת היה עכביש שקראו לו מרסל. הוא התגורר במגדל איפל.
או ככה לפחות הוא חשב.  עד שיום אחד הוא פגש זבוב, שהפך עליו את עולמו וגרם לו לצאת למסע גדול, או קטן, תלוי מאיפה מסתכלים.
מומלץ בחום איציק הליצן.

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על דנה וספיר שניר מבני דרור שראו גור חתולים שעורב תקף אותו וגרם לו לפצעים וחתכים בגוף. הן לקחו את גור החתולים לווטרינר שגר ליד ביתן והוא טיפל בגור החתולים והעביר אותו לצער בעלי חיים להמשך טיפול. כל הכבוד לדנה וספיר החמודות, שהצילו גור חתולים מסכן.

פינת המכתבים :

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי נועה אני בת 11 ורוצה מאוד להיות כוכבת בטלוויזיה. יש הרבה ילדים שמשתתפים בתוכניות טלוויזיה אני מקנאה בהם ורוצה גם להשתתף. אני חושבת שאני כשרונית ויודעת לשיר ולשחק .
אולי אתה תוכל לעזור לי להיות מפורסמת .
תענה לי דחוף בבקשה כי זה מאוד מטריד אותי תודה נועה.

תשובה: לנועה החמודה אני יכול להבין את הרצון שלך להיות מפורסמת ושכולם יכירו אותך. גם אני בתור נער חלמתי על כך והגשמתי את החלום לבד. כדי  להגיע לאודישנים ותוכניות טלוויזיה את צריכה להירשם בסוכנות שחקנים שתאמין בך ותשלח אותך למקומות הנכונים לך. צריך להיזהר מהסוכנויות האלה יש הרבה שמחפשים את הכסף שלך ולא את הטובה שלך צריך לבדוק  שלא מנצלים אותך. באינטרנט אפשר להגיע לכל סוכנויות השחקנים ולהציע את עצמך ואם הם יחשבו שאת באמת טובה ועם קצת מזל תוכלי להגיע לאן שתרצי רק תיזהרי ותתני להורים שלך לבדוק טוב את החוזים וההסכמים, בהצלחה      איציק הליצן.

 

הבדיחה השבועית:

איש אחד נכנס לרופא ואומר לו: "דוקטור אני מרגיש כמו גשר"

הרופא עונה לו: "תגיד לי, מה עובר עליך?"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות