חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

רונית מלכה עומדת לצידו של אילן בן סעדון

 

חברת המועצה רונית מלכה פורשת מהחיים הפוליטיים, אבל נשארת בחיים הציבוריים ופועלת לטובת הציבור בדרכה שלה

 

חברת המועצה רונית מלכה מתנועת "אילן למודיעין", החליטה כבר לפני מספר חודשים על פרישתה מהחיים הפוליטיים. בימים אלה היא מסייעת לחברה האישי, סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, במערכת הבחירות הנוכחית.

רונית, חברת מועצה נמרצת, פעלה רבות כיו"ר הוועדה לקידום מעמד הילד בעיר, ודאגה כי כל האירועים והפעילויות, שהתקיימו בחסות הוועדה יהיו מיועדים לכל אחד ואחת מילדי העיר, ובכללם ילדים בעלי מוגבלויות פיזיות, או בעלי מוגבלויות קוגנטיביות וצרכים מיוחדים אחרים.

רונית: "חשוב היה לי השילוב הבלתי אמצעי, כביכול, בין הילדים. פעלתי לאינטגרציה בין כל ילדי העיר מודיעין-מכבים-רעות. צריך לזכור כי הילדים לומדים במסגרות שונות, ויש חשיבות שבאירועים ופעילויות הם יפגשו. המפגשים האלה, לתפיסתי, תורמים לשני הצדדים, והם בעלי חשיבות מכרעת".

 בחמש השנים האחרונות בין יתר תפקידיה, רונית שימשה גם כיו"ר ועדת ההנחות בארנונה. לדבריה: "טיפלנו באופן פרטני ואישי בכל מקרה ומקרה.  שיפרנו באופן משמעותי ביותר את השירות והטיפול בפניות . כל בקשה שהעלה תושב טופלה באופן ענייני, מקצועי, יעיל ומהיר, עשינו כמיטב יכולתנו לתת פתרונות הוגנים לתושבים ובכפוף לחוק. זה המקום להודות לצוות המקצועי הנפלא שעסק יחד עימי בטיפול בכל הפניות לוועדה זו".

השבוע מסר סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, כי פנה למלכה וביקש שתסייע לטפל בנושא הכספי בסיעת "אילן למודיעין".

בן סעדון שיבח את מלכה: "רונית, היא חברה אישית וקרובה, היא שותפה נאמנה לדרך, ועשתה עבודה מצוינת בועדות שונות. ההכרות בינינו רבת שנים, עשינו דרך ארוכה יחד. אני מכבד את רצונה והחלטתה לפרוש מהחיים הפוליטיים בעיר. יחד עם זה שיתוף הפעולה בינינו נשמר וישמר גם בעתיד. רונית קידמה נושאים רבים ושונים בועדות השונות בהן הייתה חברה. אני גאה בשיתוף הפעולה ובתמיכה שלה גם בבחירות הקרובות. אני מעריך ומוקיר את פעילותה, ויודע כי היא עושה זאת מתוך ראייה של טובת כלל ציבור התושבים".

מלכה אישרה כי נענתה לפנייתו של בן סעדון, לטפל בנושא הכספים של הסיעה: "תיק הכספים מוכר לי עוד מהבחירות הקודמות, גם אז, לפני חמש שנים, טיפלתי בנושא. נעניתי בחיוב לאילן, אני בהחלט אשמח לטפל בנושא הכספי של התנועה. יחד עם זאת חשוב לי להבהיר כי איני מתמודדת ברשימה, מתוך החלטה אישית שלי. אמשיך לתרום מכישורי ואפעל לטובת ולרווחת הציבור וכמו כן אסייע לקידום סיעת "אילן למודיעין", בדרכי שלי".

את מקומה של מלכה בסיעת "אילן למודיעין", תופס היום אל"מ (מיל.) דני ליכטמן, סמנכ"ל "אגד" תעבורה. ליכטמן (55), בעל ניסיון רב במגוון תחומים, בטחון, תחבורה ואיכות הסביבה פועל מתוך הכרה כי הגיע העת לתרום מכישוריו למען ציבור תושבי מודיעין-מכבים-רעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות