חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סטודנטים במודיעין יקבלו 50% הנחה באוטובוסים של ”קווים”

 

בעקבות פעילותה של מירב פלג, מס’ 2 ברשימת "שחר עושים חינוך בראשות מויש לוי", תחל חברת האוטובוסים "קווים" להעניק הנחות לסטודנטים בקווי האוטובוס, כנהוג גם במקומות אחרים בארץ.

 

 

כחלק מהמלצות ועדת טרכטנברג, החליט שר התחבורה כי מפעילי קווי התחבורה בארץ יעניקו הנחה בשיעור של 50% לסטודנטים בנסיעה בתחבורה הציבורית.

לאחרונה פנו מספר סטודנטים אל מירב פלג, ועדכנו אותה כי הנחייה זו אינה מיושמת על ידי חברת "קווים" במודיעין-מכבים-רעות. מירב פנתה אל משרד התחבורה ואל חברת "קווים", ובסופו של תהליך קיבלה לאחרונה הודעה מחברת קווים כי החל מיום 15.10.13 יוכלו גם הסטודנטים שלנו לזכות בהנחה בעת רכישת מנוי חופשי חודשי שנתי או סמסטריאלי. רכישת המנוי מזכה אותם בנסיעה חופשית בעיר ובהנחה של 50% בנסיעות בין מודיעין לת"א ומודיעין לירושלים.

מויש לוי: "שחר עושים חינוך העמידה כיעד את הטיפול בנוער ובצעירים. הקמנו לפני כשנה את מרכז הצעירים, שעוסק בצעירים בגילאי 18-30 ומסייע להם בתחומים של הכוונה תעסוקתית ואקדמית, תרבות הפנאי ודיור. במהלך הקדנציה הוביל גלעד אולשטיין את הטיפול בחיילים. פעלנו לדאוג לחיילים לכניסה חופשית להיכל התרבות, הבריכה העירונית, ועוד"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות