חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

טורניר הסטריטבול לזכרו של עוז צמח

 

טורניר הסטריט בול לזכרו של סמ"ר עוז צמח שנפל במלחמת לבנון השניה, ייתקיים השנה ביום שישי הבא, 25/10 במתחם תיכון מכבים רעות

 

אחד המפעלים הספורטיביים המרגשים ביותר הקיימים במודיעין, מכבים-רעות הוא טורניר הסטריט בול שהחל לפעול לפני כעשר שנים, כאשר החל משנת 2006 נערך הטורניר לזכרו של סמ"ר עוז צמח, בן העיר שנהרג בקרב גבורה בסוף מלחמת לבנון השנייה.

הטורניר יתקיים ביום שישי 25.10.2013, יומיים לפני תאריך יום הולדתו של עוז, בשעה 12:30 במתחם תיכון מכבים רעות בהשתתפות עשרות קבוצות מגילאי 9 ועד לבוגרים. כל קבוצה רשאית לרשום 3-4 שחקנים לקבוצה. תאריך אחרון להרשמה ותשלום (100 שקלים) הוא 20.10.2012 - לא תהיה הרשמה לאחר מועד זה.

עוז, בנם של אלישבע וחיים צמח ואחיהם של יוסי, אורן, יפעת ושני. היה אדם שאהב לתת מעצמו לאחרים בכל מצב וללא תנאי - "מלח הארץ" במלוא מובנה של המלה, למד בבית הספר היסודי "רעים" בישוב, המשיך בחטיבת הביניים "מור" וסיים בתיכון "מכבים רעות" בהצטיינות במגמת ביוטכנולוגיה.

עוז היה נחוש לשרת כקרבי, ולתרום מיכולתו ומכישוריו למדינת ישראל הוא התגייס לצה"ל ושובץ בחיל השריון, בגדוד 53 של חטיבה 188, שם זכה עוז להערכה רבה מצד מפקדיו, פקודיו וחבריו ליחידה, בשל אישיותו והסגנון המיוחד בו מילא את תפקידו. עוז נפל בקרב בעינתא-בינת ג’בל בדרום לבנון ביום שבת, י"ח באב תשס"ו, 12 אוגוסט 2006, עת פיקד על צוות טנק הבחין במצוקת צוות טנק שכן, נטל יוזמה לחילוצו.

הטנק הפגוע על צוותו חולץ על ידי הצוות של עוז. לאחר סיום פעולת החילוץ הטנק של עוז וצוותו ספג פגיעה ישירה רבת עוצמה ועוז ושלושת חבריו, הטען-קשר הרן לב, התותחן ינון ניסן והנהג דן ברוייר נהרגו במקום. המשימה האחרונה בחייו הוקדשה להצלת חיים תוך גילוי עוז, אומץ לב וגבורה הראויים להערכה. כל זאת תחת אש אויב מאסיבית באור יום. על פעולה זו הוענק לעוז צל"ש אלוף פיקוד הצפון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות