חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הקתדרה להורים לבני נוער

 

מודיעין, מכבים-רעות היא כידוע עיר הילדים וככזאת ישנן לא מעט פניות של הורים לילדים בגילאים חטיבות הביניים והחטיבות העליונות לקדם פתיחתם של קורסים וסדנאות בנושא הורות לילדים בגילאים 13-18.

 

 

מודיעין, מכבים-רעות היא כידוע עיר הילדים וככזאת ישנן לא מעט פניות של הורים לילדים בגילאים חטיבות הביניים והחטיבות העליונות לקדם פתיחתם של קורסים וסדנאות בנושא הורות לילדים בגילאים 13-18. בקשות אלה נבעו מאחר והורים למתבגרים רבים בעיר חווים אתגרים חדשים ומשמעותיים במסע ההורות וההתבגרות ונזקקים לסיוע וייעוץ. מי שהרים את הכפפה זהו המרכז הרב תחומי באמצעות הקתדרה להורים העירוני ובשיתוף עם "עיר ללא אלימות".

מטרת הקתדרה להורים בתקופה משמעותית וייחודית היא לסייע להורים בהקניית ידע וכלים מעשיים שיסייעו בתהליך ההתמודדות מול בני הנוער ויאפשרו את הדיאלוג המיטבי בין ההורים לילדיהם. הקתדרה מציעה קורסים וסדנאות בתחומים שונים הקשורים לעולם המתבגרים שיכללו תכנים בנושא מאפייני גיל ההתבגרות תקשורת חיובית במשפחה ודרכים לצמצום קונפליקטים, הצבת גבולות וסמכות הורית, מעורבות ההורה בלימודים, מניעת התנהגויות סיכון כגון שתית אלכוהול וסכנות ברשת האינטרנט, שיתוף פעולה בין בני הזוג , חינוך לערכים ועוד.

לפרטים ורישום ניתן לפנות למרכז הרב תחומי בטלפונים: 08-9719238 , 08-6226768

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות