חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מועדון סאקורה מתרחב לאולמות בכל רחבי העיר

 

השנה החדשה מצאה את מנהל מועדון סאקורה ד"ר איגור רומנציקי, פותח עוד ועוד חוגים בכל רחבי העיר. חוגים חדשים נפתחו בבית הספר "דרכי יהודה", והחוג בחדר הכושר "אגו" שבקניון עזריאלי מודיעין הולך וגדל, ומספר השעות בהן הוא פועל תופח.

 

בנוסף, ממשיך מועדון סאקורה לפעול באולם הספורט ברחוב יצחק רבין, בבית הספר אלונים וכמובן- בבית הספר קשת- בו הוא פועל מזה מספר שנים. בצהריים, מפעיל מועדון "סאקורה" חוגי תל"ן במספר בתי ספר בעיר. ועוד לא הזכרנו את קבוצת הבוגרים של המועדון, בה מתאמנים גברים ונשים שמעוניינים להכניס את הג’ודו לחייהם גם בגילאי 40-50 ונהנים מכל רגע.

רומניצקי, שמנהל את המועדון מעל ל-10 שנים, מחנך ומלמד עשרות אלופי ישראל לאורך השנים הללו. גם השנה מתאמנים מספר אלופי ישראל וסגני אלופים הלומדים במועדון סאקורה,  בנבחרת ישראל לנוער ולקדטים.

ד"ר רומניצקי אומר כי המשיכה הרבה ללימודים בסאקורה, נובעת בין השאר מכך שלא מדובר רק בלימודי ג’ודו: "אשתי ואני מאוד אוהבים את תרבות יפן, עושים כל בוקר טקס תה בבית וחיים את חיינו לפי קווי יסוד יפניים של הרמוניה ושקט.

דרך החיים הזו, המשמעות שיש ביפן לאמנות הלחימה, וכל העושר הרב של התרבות היפנית- כל אלה מוצאים את דרכם גם ללימודים במועדון סאקורה. אם במשמעת שאנחנו דורשים מהתלמידים, בהעשרה הרבה שהם מקבלים בנושא התרבות היפנית ועוד. אשתי, אולגה, היא מורה ליוגה, ואנו מכניסים גם את היוגה לתודעה ולביצוע, ובמיוחד עם קבוצת המבוגרים שלנו".

ד"ר רומניצקי מאמין שבסופו של יום, האנשים מגיעים לסאקורה ונשארים בו- פשוט כי טוב להם:"אנחנו משפחה. הכל נשאר בידיים שלנו, יש לי נגיעה אישית בכל תלמיד במועדון, וגם כאשר אני מביא מאמן כמו גל יקותיאלי- אלוף ישראל ואלוף אירופי, לעבוד עם הנבחרות שלנו, עדיין גם אני מאמן אותן יחד איתו. כל ילד וילדה חשובים לי- וכל אחד מהם הוא עבורי עולם ומלואו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות