חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יוצאים לחופש הגדול

 

אלפי תיכוניסטים במודיעין המאוחדת יוצאים היום לחופש הגדול. תלמידי בתי הספר היסודיים יצאו לחופש בעוד 10 ימים. יחידת הנוער מתכננת שלל אירועים לבני הנוער. חופשת הקיץ בעיר מתחילה ויש גם טיפים איך למצוא עבודה

 

6,011 תיכוניסטים במודיעין מכבים רעות מסיימים היום את שנת הלימודים ויוצאים לחופשת הקיץ. מנתונים לא סופיים במחלקת החינוך אמורים לחזור ולחבוש את ספסל הלימודים בעוד חודשים 6,291 תלמידים בחטיבות הביניים והתיכונים.

בשנה הבאה נפתחות בתיכונים המגמות העל עירוניות. תיכון ע"ש רבין יתמחה בתקשורת וספורט, תיכון עירוני א’ במחול ומוסיקה ותיכון מכבים רעות במגמת ביו טכנולוגיה.

7,533 תלמידי בתי הספר היסודיים יוצאים לחופש הגדול בעוד 10 ימים. בימים אלה נערכות מסיבות סוף שנת הלימודים הכיתתיות והשכבתיות בשלל מופעי סיום. בספטמבר יחבשו את ספסל הלימודים בבתי הספר היסודיים 8,323 תלמידים.

ולקראת החופש מתכננת יחידת הנוער בניהולו של דוד צור מגוון אירועים לבני הנוער. לוח האירועים המפורט יחולק ביחד עם תעודת הסיום היום. וצור מבטיח קיץ חם.

במהלך הקיץ יתקיימו מסיבות קצף, ערב להקות בפארק המים ברעות, הקרנת כל משחקי שמינית ורבע גמר המונדיאל על מסך ענק במועדון הנוער, פעילות במועדוני הנוער ואולמות הספורט מדי לילה, נסיעות מסובסדות למוקדי בילוי כמו הסופרלנד והמימדיון ומסיבת סוף החופש תתקיים במרכז ישפרו עם הופעה של להקת "כלא 6" ומסיבה לתוך הלילה עם DJ YAHEL.

לפי שעה ימשכו בשבועות הקרובים בערבי שישי הסעות בני הנוער למרכז ישפרו בהסעה הראשונה שיצאה ביום שישי האחרון עלו לאוטובוס כ-50 בני נוער. ובשבועות הקרובים תיבחן הכדאיות להמשך ההסעות על פי הביקוש.

לבני נוער שמעוניינים לעבוד בחופשה אנו ממליצים להיעזר בלוח החינם באתר למציאת עבודה ולחיפוש עבודה.

ולפני שאתם מתחילים לעבוד שימו לב לזכויות שלכם באדיבות אתר האינטרנט של תנועת הנוער העובד והלומד.

בלשכת התעסוקה המקומית ניתן להוציא פנקס עבודה (צריך להצטייד בתמונה ואישור רופא) ולבדוק אם יש מקומות עבודה. הלשכה ממוקמת באתר הקרוואנים בכניסה לעיר. טלפון: 08-9704874

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות