חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

אורטל שמיר - מחוץ לרשימת ”שחר עושים חינוך”

 

אורטל שמיר, מועמדת למועצת מודיעין מטעם סיעת ”שחר עושים חינוך”, נאלצת להסיר את מועמדותה בשל סעיף טכני בחוק הבחירות. למרות שהיא תושבת רעות, כתובתה הועברה לתל אביב בכדי להקל על בעיות החנייה בזמן לימודיה, דבר שמונע מאורטל לרוץ בבחירות בעיר.

 

אורטל, תושבת רעות מאז גיל 5, למדה ועבדה באופן זמני באזור תל אביב, ובכדי להתמודד עם בעיית החנייה בעיר, הגישה בקשה להעביר את כתובתה באופן זמני לתל אביב. כיוון שלא נענתה ע"י משרד הפנים, וגם בבחירות לכנסת ה-"הודעה לבוחר" הגיעה לביתה ברעות, היא הייתה משוכנעת כי הבקשה לא התקבלה.

לאחרונה התברר כי כתובתה נקלטה בתל אביב, דבר המונע ממנה לרוץ לבחירות במודיעין מכבים רעות. מרגע שנודע לה על כך, היא פנתה לרשויות בבקשה להסדיר את העניין ולהעביר את הכתובת חזרה. אך בשל המועד המאוחר בו קיבלה את ההודעה, היא נאלצת כעת להסיר את מועמדותה.

אורטל שמיר:

בכאב וצער גדול אני נאלצת להסיר את מועמדותי מהרשימה, אך אמשיך לתמוך ב-"שחר עושים חינוך" בכל דרך אפשרית ולגרום לכמה שיותר תושבים להצביע עבור מויש והרשימה המצוינת שהוא הרכיב.

קיוויתי שהמערכת תתחשב בנסיבות ותאפשר לי להתמודד,  אבל אני מכבדת את ההחלטה. מדובר בסיפור קצת קפקאי... גדלתי ברעות וחייתי בה כמעט כל חיי, למעט תקופת הלימודים באוניברסיטה, ורק בשל כך העברתי זמנית את הכתובת.

לצערי אין מוסד אקדמי עדיין בעיר שלנו, וזו רק עוד סיבה להצביע עבור שחר עושים חינוך בראשות מויש לוי, שיפעל להקמת אחד כזה. לכל תומכיי היקרים, אני מבטיחה להמשיך להיות חלק מהעשייה של שחר עושים חינוך, ומקווה בבחירות הבאות להתמודד שוב על מקום ברשימה.

מ"שחר עושים חינוך" נמסר: מדובר בטעות טכנית קטנה אך מצערת. אורטל שמיר היא נכס גדול עבורנו, כמו שאר הנבחרת המוכשרת שבחרנו בפינצטה. היא לא הולכת לשום מקום, היא תמשיך להיות חלק מאתנו גם מחוץ לרשימה. לשמחתנו רשימת "שחר עושים חינוך" מורכבת מחבורה מצויינת ואיכותית, וכך היא תמשיך להיות  כאשר כל אחד ברשימה יתקדם במקום אחד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות