חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

טורניר כדורסל לזכרו של גברי גזולי ז”ל

 

קהל רב של אוהדים וחברים התכנס בראשית השבוע באולם הספורט ברעות, לצפות בערב פתיחת הליגה, בו נערך טורניר לציון זכרו של גברי גוזלי ז"ל.  

 

גוזלי ז"ל פעל בהתנדבות מלאה במשך 50 שנה בערים שונות  ברחבי הארץ, בהן: תל-אביב, חולון, ראשל"צ, ובמושב אמציה, ועסק בקידום הספורט למען הנוער. את 27 שנות חייו האחרונות הקדיש בהתנדבות מלאה לעיסוקו כיו"ר מכבי מודיעין מכבים רעות. הוא ראה חשיבות גדולה בתחרויות ופעילות ספורטיבית לנוער, והאמין שהספורט והעיסוק בספורט תורמים לעיצוב האישיות בגיל הצעיר.

במשחק הראשון של הטורניר בערב פתיחת הליגה ניצחה קבוצת מכבי מכבים רעות את קבוצת עוצמת מודיעין. שחקני מכבי מכבים-רעות ראו חשיבות עליונה בניצחון זה, והקדישו את המשחק כולו לזכר היו"ר האהוב.

סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, נטל חלק באירוע להנצחת גברי גוזלי ז"ל. בן סעדון אמר כי: "גברי היה חבר אישי מאד קרוב שלי, במשך שנים רבות. היה בינינו חיבור מצוין. הוא היה איש נמרץ ורב פעלים. הוא פעל בהתנדבות מלאה, מתוך תחושה של שליחות קדושה. גברי תרם רבות לטיפוח הספורט בעיר ולעידוד בני הנוער. מתוך שהאמין בחשיבות העליונה ובתרומה שיש לענפי הספורט לחברה כולה ולבני הנוער בפרט. אני עדיין מתקשה להאמין שגברי נלקח מאיתנו בפתאומיות כזו, ומתקשה מאד לדבר עליו בלשון עבר".

כזכור נפטר גוזלי ז"ל, באופן מפתיע, לפני כשנתיים וחצי בביתו, ככל הנראה כתוצאה מזיהום שהתפתח בגופו, מבלי שזוהה ע"י הרופאים, כתוצאה מעקירת שיניים.

אלמנתו, מירי גוזלי, משחזרת את יומו האחרון: "כמה שעות לפני שנפטר הוא עוד היה באולם הספורט עם ההורים והשחקנים, ואמר שהוא חש ברע. בשעה שתיים וחצי לפנות בוקר שמעתי גניחות, הוא אמר לי שקר לו, ונתתי לו משכך כאבים. חצי שעה אחר כך מצאתי אותו שרוע על הרצפה ממלמל מילים לא ברורות. התקשתי להבין מה הוא אומר. הזמנו אמבולנס ויצאתי לקרוא לשכן, כשחזרתי, גברי כבר היה ללא רוח חיים. כל ניסיונות ההחייאה לא צלחו". היא נאנחת בצער "גברי היה איש בריא, אדם מאד חיוני, מלא חיים וחדוות חיים, והוא הותיר אחריו חלל גדול".

מירי סיפרה כי בימים שקדמו לפטירתו הפתאומית של גברי, תכננה אגודת מכבי להפיק אירוע הוקרה לכבודו. דבר האירוע נשמר בסוד ובהכנות שותפו רק בני משפחתו, מתוך רצון להפתיע את גברי,  גברי לא ידע על כך דבר. לדאבון הלב, חודש אחרי מותו הפתאומי של גברי התקיים הטקס לזכרו, ונכדיו קיבלו לידיהם בהתרגשות עצומה את תעודת ההוקרה.

מירי גזולי: "גברי פעל בהתנדבות מלאה למען הנוער. הוא היה ספורטאי בעברו, שיחק כדורגל ואחר כך אתלטיקה קלה, והוא האמין בילדים ובנוער ורצה לקדם ולטפח את הספורט בקרב הצעירים".

את מדי הספורט תרמה לאירוע חב’ פלאפון, ושחקני מכבי חדורי התלהבות, רצו מאד לנצח במשחק זה, שנערך לזכר יו"ר האגודה. משזכו לנצח את קבוצת "עוצמת מודיעין", שמחתם הרקיע שחקים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות