חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

מכבים רעות: הקרב על הועד

 

בעוד במודיעין מערכת הבחירות קרובה לתרדמת, במכבים רעות הרוחות לוהטות בקרב על ועד הרובע. שתי רשימות מתמודדות על השליטה בועד הרובע ושתיהן מאשימות זו את זו בעובדה שבכלל היה צריך 2 רשימות בקרב על הפתק השלישי.

 

במודיעין הקרב על כסא ראש העיר מיותר, במועצת העיר כולם עושים הכל להצליח אבל לא תשמעו כאן הטחות והאשמות של מאן דהוא נגד עמיתו מרשימה אחרת. במכבים רעות לעומת זאת, שם מצביעים בפתק שלישי במספר (לוועד הרובע) ושם מתמודדות שתי רשימות, הולכת מלחמה של ממש ובראש חוצות. ונתחיל בהודעה לעיתונות ששלחו אנשי רשימת רו"ם:

רשימת רו"ם, ועד הרובע המאוחד של מכבים ורעות בראשות אריה פישביין החלה בהתמודדותה בבחירות הקרובות לוועד הרובע של מכבים רעות. כידוע, תושבי מכבים רעות מצביעים בשלושה פתקים: בנוסף לפתק הצהוב לראשות העיר והפתק הלבן למועצת העיר, תושבי הרובע מצביעים גם בפתק התכלת למנהלת ועד הרובע שהוכרזה ע"י משרד הפנים לפני הבחירות הקודמות. האותיות של הרשימה החדשה יהיו "ים".

הרשימה החדשה תתמודד באופן עצמאי ובנפרד מרשימת כולנו מכבים רעות- שעם אנשיה התקיים מו"מ עד לפני מספר שבועות להתמודדות ברשימה משותפת.מי שהיה אמור לעמוד בראשות הרשימה המאוחדת הוא תא"ל במיל' אריה פישביין שיעמוד בראשות הרשימה החדשה: "לפני כחודש התבקשתי על ידי שתי הרשימות ההולכות לבחירות לוועד הרובע לשמש כיו"ר משותף. אנשי כולנו מכבים רעות הכשילו את האיחוד כאשר רצו שנצטרף אליהם, תחת השם שלהם ופתקי ההצבעה שלהם, ולא רצו באיחוד אמיתי ורשימה חדשה וניטרלית"

פישביין, בן 58 הוא תא"ל במיל' ומפקד ההגנה האווירית לשעבר, שהיה מערך הנ"מ בעבר, בחיל האוויר. פישביין תושב רעות משנת 1991, בעל תואר שני, מילא בעבר מספר תפקידים בהתנדבות בעיר. בין השאר היה חבר בוועדה האסטרטגית לפיתוח מכבים רעות, חבר ויו"ר הוועד המנהל של עמותת 'נאות רעות', יו"ר הוועדה מטעם משרד הפנים לאיפיון וקביעת סמכויות הרובע ודירקטור בחברה הכלכלית לפיתוח העיר.

במקום השני ברשימה נמצאת עדנה בן-שלום ממכבים, במקום השלישי יעקב ג'וקי ניב מרעות, עמירם בריט במקום הרביעי ובמקום החמישי ויקי יצחקי תושבת רעות.

 

 אז מי אשם בטירפוד האחדות

עד כאן דברי רשימת רו"ם כולל ההאשמות נגד אנשי "כולנו מכבים רעות". אלא ששם לא עברו לסדר היום על טענות עמיתהם והחזירו להם בהאשמה דומה מתובלת בנימה מלגלגת כשאגב הם מנצלים את ההזדמנות להציג את רשימתם ותורתם:

"סיעת כולנו מכבים רעות חרטה על דגלה את טובת מכבים רעות (היישוב/רובע( וטובת תושביו. הסיעה על כלל מועמדיה הבטיחה לנהל מערכת בחירות נקיה מהשמצות ואי דיוקים. מקומם שסיעת רו"מ שמשום מה הוסיפה לשמה את המילה "מאוחדת" (עם מי בדיוק הם מאוחדים ???) שנציגיה היו שותפים לאלו ההסכמות, מתעקשים לדרדר את הקמפיין לרמה כה רדודה ולא עניינית.

במקום לפרוש מצע ולהצהיר קבל עם מהי דרכם ומהי אומנותם, כל שיש להם לטעון הן אמרות שווא וכזב לפיהן נציגי סיעת כולנו מכבים רעות הכשילו נסיון הגעה לאחדות שורות. לא מיני ולא מיקצתיי, זו בלשון המעטה.

כמי שנכח בכל אחת מהפגישות ועשה מאמץ רב על מנת להגיע לאחדות שורות (ויעידו על כך נציגי סיעת רו"מ), ברצוני לשוב ולחדד, כשמגיעים לשולחן למטרת פשרה שני הצדדים צריכים לוותר, כל צד ניסה, אך כנראה שלא די. האחדות הזו לא יצאה אל הדרך מכיוון שנציגי הסיעות לא ראו עין בעין את דרכן המשותפת, הניסיון היה כנה ואמיתי, אך לא צלח.

כולנו מכבים רעות שמה לה למטרה להתעסק בעיקר ולא בתפל, לראות כיצד משפרים ולא כיצד טובלים בביצת העבר העכורה, רווית המחלוקות. בעיקר רואה הסיעה כיצד אינה מבזבזת זמן ואנרגיה על ויכוחים עקרים.

אנחנו נתעסק במה שנדרש לתושבי מכבים רעות, אוזן קשבת ונפש חדורת רצון לעשייה אמיתית, אנחנו מזמינים את נציגי סיעת רו"ם להתעלות על עצמם ולהצטרף אלינו למלאכה ובכך לנטוש את המקום החשוך והמאוד ריק ממנו הם שואבים סיסמאות ריקות מתוכן.

על עו"ד כפיר כהן : בן 44 תושב מכבים, חבר בסיעת כולנו מכבים רעות ומועמד מטעמה לתפקיד יו"ר ועד הרובע. כפיר משמש בתפקידו כיועץ המשפטי של מרכז השלטון המקומי בארבע וחצי השנים האחרונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות