חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הפנינג אנגלו-ספורט

 

במודיעין, מכבים-רעות נקלטה בהצלחה רבה קהילה אנגלו-סכסית גדולה הפועלת בעיר. במהלך השנים האחרונות התפתחה פעילות ספורט אנגלו-סכסי רב גונית המתאימה לתרבות קהילה זו.

 

במודיעין, מכבים-רעות נקלטה בהצלחה רבה קהילה אנגלו-סכסית גדולה הפועלת בעיר. במהלך השנים האחרונות התפתחה פעילות ספורט אנגלו-סכסי רב גונית המתאימה לתרבות קהילה זו. בין סוגי הספורט הקיימים בעיר אפשר למצוא פוטבול אמריקאי, קריקט, לה-קרוס, בייסבול, סופט בול, ראגבי, נט-בול ועוד.

לאור פעילות זו הוקמה בעיר "קואליציית אנגלו-ספורט" על ידי חבר המועצה, ברוך בוכניק בשיתוף עם אורה בלנק, מנהלת חוג הפוטבול האמריקאי וסטיב קליין. על מנת למנף את הפעילות עם מחלקת הספורט העירונית הוחלט על קיום אירוע הפנינג משפחתי לכלל הציבור ביום חמישי, 3.10.2013 החל מהשעה 17:00 בערב, במגרש הספורט העירוני בעמק בית שאן. באירוע יהיו הדגמות לכלל תחומי הספורט האנגלו-סכסי הקיימים בעיר.

קבוצת הבייסבול מודיעין מירקלאס- תמונת ארכיון

חבר המועצה, ברוך בוכניק: "בעיר יש קהילה גדולה בעלת צרכים המתאימים לתרבות ממנה היא הגיעה ולכן ראיתי לנכון לסייע ולהקים את "קואליציית האנגלו-ספורט" בכדי לקדם את הפעילות המבורכת ולאפשר בעתיד מתקנים המתאימים לתרבות ממנה הם באים. נחשפתי לתרבות ספורט בריאה שמחנכת לאורח חיים בריא, שבונה את הילדים מבחינה פרסונלית לחשיבה חיובית ונטולת אלימות."

אורה בלנק: "המפתחות העיקריים בספורט הם ערכים, כללי התנהגות היוצרים גישה חיובית לחיים האנשים לומדים לעבוד בשיתוף פעולה כקבוצה העבודה של הפרט במסגרת הקבוצה מסייעת לילדים ולמבוגרים לשפר את הדימוי העצמי ומסייעת ליצירת מנהיגות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות