חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול בהפקת ענק עם מיטב אמני ישראל

 

250 רקדני זוז במחול הופיעו בהפקת ענק באירוע הסיום של פרויקט "תגלית". כבירי "מעולם לא הרגשנו אנרגיות כמו בהופעה בפני בני הנוער היהודים מהתפוצות"

 

כ-250 רקדני ורקדניות "זוז במחול" הופיעו בטקס הסיום של פרוייקט "תגלית" שהתקיים בשבוע שעבר באמפיתיאטרון בלטרון בהנחיית בקי גריפין. כ–7,000 בני נוער מארה"ב, צרפת, רוסיה ומדינות רבות אחרות הגיעו לאירוע בו הופיעו מיטב אומני ישראל.

פרויקט "תגלית" של הסוכנות היהודית שם לו למטרה לחשוף בני נוער יהודים, מכל רחבי העולם, לישראל ולהווי החיים שבה. הפרוייקט מארגן ומביא ארצה קבוצות של בני נוער שעבור חלקם זו הפעם הראשונה שהם מגיעים לישראל. באמצעות ביקור בן עשרה ימים הסוכנות מבקשת לחזק אצלם את הגאווה בהיותם חלק מהעם היהודי ומהמורשת, ובכך להפוך אותם לשגרירים של רצון טוב בקהילותיהם ובמדינותיהם.

בטקס השנה נבחרה להופיע להקת זוז במחול מבין עשרות להקות הפועלות בארץ, ולאחר תקופה ממושכת של חזרות, הופיעו כ–250 רקדני זוז במחול במבחר קטעים שסחפו אחריהם את בני הנוער מהתפוצות.

גם מספר ימים לאחר ההופעה, רואי כבירי המנהל האומנותי של הלהקה, אינו מצליח לגבור על ההתרגשות: "למרות שכבר הופענו במיטב האירועים היוקרתיים, מעולם לא הרגשנו אנרגיות כמו שהיו במופע בפני בני הנוער היהודיים. החל מהשניה הראשונה שעלינו לבמה, כל 7,000 בני הנוער נעמדו על רגליהם ולא הפסיקו לשיר ולרקוד, יחד עם רקדני זוז במחול".

כבירי רואה בערב הרבה מעבר לעוד הופעה גדולה בה השתתפו הרקדנים ממודיעין. "לפעמים המילים "ציונות" ו"העם היהודי" הם קלישאות, אבל ברגע שהרקדנים הצעירים ממודיעין רקדו יחד עם בני הנוער היהודיים מכל רחבי העולם, ההרגשה של כולנו הייתה שמילים אלה הם הרבה מעבר לסיסמאות. ללא ספק, החוויה שעברנו תישאר איתנו עוד הרבה זמן".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות