חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

בר מצוה לעידן

 

שחר מי און- יו”ר אקים בעיר וכל בני משפחתו, חגגו ביום ה’ (אתמול) את בר המצווה של עידן, הבן המיוחד של המשפחה, שהפך את שחר לפעיל, יו”ר אקים וגם יו”ר סיעת יש עתיד במודיעין מכבים רעות.

 

המסיבה המרגשת התקיימה באולמי הבריאה במודיעין, והיתה אירוע שמשך אליו עשרות רבות של אנשים- כולל ראש העיר חיים ביבס, יו"ר אקים הישראלי סיגל יהלומי פרס, מנהל המתנס נתי בר נתן, מנהל מחלקת רווחה יעקב אלמוג, מנהלת החינוך המיוחד בעיר דורית קוטלר, חבריו לרשימה יש עתיד, ועוד ועוד.
עידן התרגש מאוד מהאירוע, בו הוקרנו לו ברכות וידאו אישיות מיוחדות מגיבורים שונים שלו: החל מיו"ר יש עתיד יאיר לפיד, דרך יובל המבולבל, טל מוסרי, כוכבת הילדים מיקי ועוד.
לאירוע הגיעו בני נוער מהיישוב הקרוב נוף איילון, שמקיימים פעילות שוטפת עם ילדי אקים בעיר, כחלק מהחזון של שחר מי און כך שאין גבולות מונציפליים או אחרים לנתינה. היו שם גם מדריכים מתנועות הנוער קרמבו, בני עקיבא, ומפרוייקט חונכות אישית לב אל לב. בנוסף, הגיעו למקום מתנדבים שהם חלק מחייו של עידן לאורך השנים וכמובן- חברים מארגון אקים. כולם רקדו, שרו, וחבריו הרבים של עידן בירכו אותו על הבמה.
האורחים הפתיעו, הגיעו בהמוניהם מעל המצופה, ומנהל האולם מצא את עצמו מקפיץ מלצרים מהבית ופותח שולחנות חדשים נוספים- ועמד במשימה ביעילות וארגון יוצאים מן הכלל. שחר מי און והמשפחה התרגשו מאוד גם מההגעה חסרת התקדים, מההתרגשות של עידן עצמו, ומהחגיגות מלאות האהבה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות