חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

נבחרת מפתיעה לבית היהודי במודיעין

 

חברי הבית היהודי בחרו במוצאי שבת האחרון את רשימתם למועצת העיר והיא מפתיעה לאור הדמויות החדשות שהשתלבו בה

 

הדמויות חדשות בנוף המפלגתי של הבית היהודי: במקום ה-3 שובץ ג'וני קליין, עולה חדש דובר אנגלית, במקום ה-4 שובץ סגן אלוף שמשון הלינגר, ממקימי רעות ובמקום ה-5 אמנון פיגלסון, גימלאי העיר, מראשוני התושבים במודיעין. עמיעד טאוב, יו"ר הסניף: "לא יכלה להיבחר נבחרת טובה ומייצגת יותר לתושבי העיר מודיעין מכבים רעות"

אחרי סגן ומ"מ ראש העיר מיכאל חרל"פ והילה שי וזאן שכבר נבחרו למספרי 1, ו-2 החליטו חברי הבית היהודי כי מי שמתאים ביותר לעמוד במקום השלישי ברשימה הוא ג'וני קליין (37), עולה חדש מאנגליה. קליין, נשוי+3, מתגורר בשכונת המגינים בעיר כבר 8 שנים, פעיל בקהילה בשכונתו, כיהן בעבר כמנכ"ל ההתאחדות העולמית של הסטודנטים היהודים, כשליח בכיר של הסוכנות היהודית במערב קנדה, ואף ייסד ושימש כיו"ר ועדת האתיקה של האיגוד המקצועי למגייסי תרומות בישראל.

קליין: "בעירנו מודיעין מכבים רעות ישנו ציבור משמעותי שבחר לעלות ארצה, לעשות את ישראל לביתם למרות כל הקשיים וההתרחקות מהמשפחות. לראשונה מאז היווסדות העיר, יהיה לעולים במודיעין נציג שמיקודו הוא בטובתם ותרומתם למען העיר ואני רוצה להודות לחברי הבית היהודי שבחרו בהחלטה אמיצה זו למיקום עולה חדש במקום ריאלי ברשימה למועצה.  אני מאמין שלאפשר לאוכלוסיה הציונית, ציבור עם קבלות של עשייה מעצם עלייתם ארצה, להשתלב בחברה יהיה לא רק לטובתם, אלא על אחת כמה וכמה לטובת העיר בכלל ולחברה בה בפרט". 

סגן אלוף שמשון הלינגר (62), נבחר לעמוד במקום הרביעי ברשימה. הלינגר, נשוי+3, סב ל-2 נכדים, תושב רעות מאז הקמת הישוב,  הינו בוגר סיירת מטכ"ל והיחידות המבצעיות של חיל המודיעין. הלינגר שימש בעבר כעוזרו האישי והפוליטי של שר התיירות רחבעם זאבי ז"ל עד הירצחו. כיום הלינגר הוא סמנכ"ל במועצה לייצור ושיווק דבש, וסיגקטור בעמותה הישראלית לתיאטרון ואומנויות הבמה.

הלינגר: "אני בא מהשטח, כדי לעבוד עבור השטח. אני מכיר את ראש הרשימה, מיכאל חרל"פ עוד מראשית פעילותו הציבורית בעיר וזכיתי להכיר כעת גם את יתר חברי הסניף והנציגים למועצה. אני שמח מאוד להצטרף לנבחרת כל כך הטרוגנית שכל אחד בה נותן ממרצו ויכולתו וכל תושב העיר יכול למצוא בה את נציגיו".

במקום החמישי ברשימה שובץ אמנון פיגלסון, יו"ר מטה הגימלאים של הבית היהודי במודיעין מכבים רעות, תושב שכונת משואה למעלה מ-15 שנה. פיגלסון (69), נשוי+4, סב ל-10 נכדים, הינו איש עסקים, המייסד והבעלים של סוכנות הביטוח פיגלסון בע"מ. פיגלסון היה ממייסדי ישיבת ההסדר במודיעין, וחוג "חותם" בעיר, כיום פעיל חברתי במספר ארגונים חברתיים והתנדבותיים כארגון "מאורות הדף היומי", עמותת "ישרי- לב למען הקשיש", ו"העמותה הצרפתית במודיעין".

פיגלסון: "הידע המצטבר אצל אנשי הגיל השלישי בכל תחומי החיים, הוא רב ויקר מפז. אנו בשלבי הקמת וועדת היגוי בהשתתפות המשרד לאזרחים ותיקים ובהשתתפות גמלאי העיר שיעשו בהתנדבות פעילות ברוכה עבור ציבור הגמלאים מחד ועבור בני- הנוער  והקהילות השונות מאידך".

כאמור, חברי סניף הבית היהודי במודיעין התכנסו במוצ"ש האחרון ובחרו את 11 נציגי הבית היהודי למועצת העיר. אחרי החמישייה, שובצה במקום השישי עו"ד מירב בבא נהרי, ולאחריה- מנחם כץ, אסף ישי, סגן אלוף במיל' אמיר רוזנבאום, חברת המועצה הנוכחית ויויאן אלבוים ואת הרשימה חותם ד"ר שלמה שמעוני. עמיעד טאוב, יו"ר הסניף מסר: "לא יכלה להיבחר נבחרת טובה ומייצגת יותר לתושבי העיר מודיעין מכבים רעות. אני סמוך ובטוח שנזכה להצלחה גדולה בבחירות".

מיכאל חרל"פ והילה שי וזאן מסרו: "הערב נבחרה נבחרת המייצגת את ציבור העולים, הותיקים, החילונים, הנשים, הגימלאים והצעירים. אנחנו גאים להיות חלק מנבחרת כה מגוונת ואיכותית. זה הזמן להמשיך בעשייה ולהביא למיצוי הפוטנציאל הגדול שיש למפלגת הבית היהודי בעיר מודיעין מכבים רעות. אנחנו קוראים לכל הציבור בעיר שמתחבר לערכים, לעשייה ולאנשים של המפלגה להצטרף אלינו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות