חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

ראש העיר חיים ביבס: ”שחר מי-און והנבחרת שלו חייבים להיות חלק חשוב בהרכבת המועצה.”

 

כך, במילים אלו פתח ראש העיר את ברכתו לשנה החדשה במעמד הצגת נבחרת יש עתיד למועצת העיר. ”אמנם אני מתמודד בעצמי אבל חייב להודות ששחר הוא אחד האנשים התורמים והפעילים בעיר ואני בטוח שהוא ימשיך לתרום רבות גם במועצה”.

 

הצגת הנבחרת של יש עתיד התקיימה במעמד יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ עופר שלח, שלו היכרות קודמת עם שחר מי און ונבחרתו. אל מול קרוב ל - 100 איש שהתייצבו להביע תמיכה אמר ח"כ שלח: "לבחור "יש עתיד" בהובלת שחר מי-און למועצה- זו בחירה בפעולה"

ח"כ עופר שלח הבהיר כי לחברי סיעת "יש עתיד במודיעין מכבים רעות" יש קשר ישיר לשרי המפלגה בממשלה, ואמר כי הקשר הזה חיוני וחשוב גם בפעילות מוניציפלית: "למשל, מה יותר חשוב למערכת החינוך של עיר, מאשר קשר ישיר עם שר החינוך? לסיעה כאן במודיעין מכבים רעות יש קשר ישיר לכל השרים, ואין לי ספק שקשר כזה יסייע להם מאוד כאשר ייבחרו למועצת העיר".

שלח המשיך ואמר: "אני מאמין באופן מלא ביכולת של שחר והאנשים שלנו להוביל מהלכים חדשים במועצת העיר אחרי הבחירות. אני מאמין בקשר הישיר שלכם, תושבי העיר, איתם, ובדיאלוג שיתפתח ביניכם כאשר הם ייצגו אתכם במועצה. האמת היא שהבחירה בפעילות, זו הדרך היחידה שלנו להיות מרוצים במקום הזה שנקרא ישראל, וזה נכון לכל הישראלים- ברמה הארצית וברמה המקומית.

שחר מי-און הודה לח"כ שלח על תמיכתו הבלתי מסויגת ואף לראש העיר על המילים החמות. שחר הציג את חברי הנבחרת, וכמובן שבסיום כולם הרימו כוסות יין לשנה טובה ומתוקה, שנה של פעילות רבה וענפה במועצת העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות