חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פסטיבל מודיעין-מכבים-רעות הבינלאומי לקרקס בישראל 2013

 

אחרי ההצלחה הגדולה של השנה שעברה, בחול המועד סוכות, תהפוך העיר מודיעין בפעם השנייה לזירה של קרקס מודרני במשך שלושה ימי פסטיבל מופלאים.

 

פסטיבל קרקס חוזר לעיר מודיעין בחוה"מ סוכות 22-24.9.13- חוויה מרהיבה לכל המשפחה המשלבת מופעי קרקס, מופעי אקרובאטיקה, קטעי ג’אגלינג, מופעי אש ופנטומימה שידהימו את הצופים. הפסטיבל יארח גם השנה את מיטב אמני הקרקס הישראלים והבינלאומיים.

אחרי ההצלחה הגדולה של השנה שעברה, בחול המועד סוכות, תהפוך העיר מודיעין בפעם השנייה לזירה של קרקס מודרני במשך שלושה ימי פסטיבל מופלאים. פסטיבל הקרקס הבינלאומי יארח את מיטב אמני הקרקס מהארץ והעולם ויציג מגוון מופעי קרקס מרהיבים הפתוחים לקהל הרחב שיציגו מופעי אקרובאטיקה ותעופה אווירית, להטוטנות, לוליינות, ליצנות ומחול, קטעי ג’אגלינג, מופעי אש, פנטומימה ותיאטרון.

השנה מארח הפסטיבל מספר להקות קרקס מחו"ל. בין הקבוצות המתארחות ,יגיעו אמנים מספרד, אנגליה, שוויץ וסין שיערכו מופעי אקרובאטיקה עצרי נשימה ומרתון ליצנים בהשראת הקרקס המודרני. שלל אמני הקרקס, הישראליים והבינלאומיים, מציגים בפסטיבל את מיטב המופעים ויוצרים יחד חוויה חגיגית, מרגשת ועוצמתית לקהל הצופים.

פסטיבל הקרקס הינו הבית הרשמי ובימת הפרזנטציה הגדולה והרחבה ביותר לאומני ויוצרי הקרקס הפועלים בישראל. הפסטיבל מהווה עבור האמנים הזדמנות להראות לקהל הרחב קטעים חדשים ופעלולים יצירתיים. הפסטיבל מציג לראווה את מיטב קבוצות ולהקות הקרקס הישראליות .

ראש עיריית מודיעין מכבים רעות חיים ביבס: "לעיר מודיעין מגיע פסטיבל אומנותי ואיכותי משלה. עולם הקרקס הוא ז’אנר תרבותי שלא כוסה עדיין בישראל וראינו את הצמא והאהבה של הקהל לתחום בפסטיבל הראשון שזכה להצלחה גדולה עם למעלה מ-70 אלף מבקרים בשנה שעברה. בעקבות ההצלחה החלטנו להפוך אותו לאבן תרבות משמעותית בחיי העיר ולמסורת של פסטיבל המתקיים כל שנה בחג הסוכות".

לתוכנית הפסטיבל כנסו! 

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=955_1644

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות