חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שמחת חג לכל בית

 

לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, בית חב"ד בראשות רב הקהילה ברוך סלונים החל במבצע נרחב של חלוקת מצרכי מזון למשפחות נזקקות  

 

החלוקה היא לעשרות משפחות מעוטי יכולת, שבית חב"ד דואג למלאות את חסרונם במצרכים לחג. מצרכי יסוד, יין, קמח, סוכר, שימורים, חומרי ניקוי ועוד עשרות מצרכים, כך ששווי כל סל הוא מאות שקלים.

הרב סלונים: " אנו נמצאים בתקופה קשה של גזרות כלכליות, וזה בא לידי ביטוי בתוספת בקשות של משפחות רבות לסיוע במצרכים ועוד.

בימים אלו סיימנו את המבצע הנפלא של חלוקת ילקוטים עם ציוד בית ספר, חילקנו למשפחות רבות, וקיבלנו עידוד גדול כשראינו את השמחה הגדולה אצל הילדים שקיבלו תיקים חדשים וציוד  חדיש לבית הספר, וכאן המקום להודות לכל אלו שהשתתפו ותרמו ציוד וכו’, תבורכו מן השמים.   

בימים הללו, אנו מתחילים בחלוקת מצרכים לחגים הקרבים ובאים.  במודיעין קיימות משפחות רבות שאינן יכולות לקיים את החג כהלכתו, לשבת בסעודות החג עם אוכל המתאים לחג. ובמיוחד בשנה זו שראש השנה מתחבר עם שבת, כך שיש שלושה ימי חג המצריך הכנה מתאימה, אנו משתדלים להביא להם את השמחה לביתם עם אותם מצרכים שיסייע להם לפאר את שולחן החג  עם מיטב התבשילים.

אני רואה את האושר הגדול כשהם מקבלים את הסלים, ואתה חש שאתה הוא המקבל ולא הנותן, אתה מקבל שמחה פנימית מכך שעוד משפחה מאושרת. -שמחת חג אמיתית היא כשכולם שמחים.

כל אחד רוצה לזכות לסניגור לשנה החדשה, אני פונה לכל תושב בפניה אישית ונרגשת, תרמו בעין יפה שנוכל להגדיל את החלוקה ולתת לעוד משפחות נצרכות. ניתן לתרום בדרך הקלה ביותר, בכרטיס אשראי בחיוג ל08-9704770. ולזכור ש"מחיוג לחיוך"- בחיוג אחד, אתה מביא חיוך לעשרות משפחות.

כמו כן, בית חב"ד מחלק למשפחות שכולות ונפגעי טרור שי מיוחד לחג, לתת להם את החום והאהבה והתשומת הלב שכל כך מגיע להם, להסיר מהם את היגון והשכול ולהביא להם קצת חיוך ואושר.

בית חב"ד הוציא לאור לוח שנה יפה ומהודר המחולק לכל דורש, ומופץ במקומות ציבוריים, הלוח כולל תאריך עברי ולועזי, זמני כניסת ויציאת שבת וחג, מסומנים כל חגי השנה, זריחת ושקיעת השמש ועוד. הלוח מעוטר בתמונות של כל חגי השנה.

הרב סלונים: "אנו נכנסים לשנה חדשה, שנה שמסמנת עזרה, כמרומז בר"ת תהא שנת עוזר  דלים.  אנו רוצים לסיים את העבר הלא טוב של השנה שחלפה ולהיכנס לשנה החדשה עם עתיד פורח. אני מברך את כל תושבי העיר להיות מהנותנים ולא מהמקבלים, שנת שפע ברכה והצלחה, בריאות, נחת, אושר ועושר".

בימים הקרובים תקבלו מעטפת פדיון כפרות, תאמרו את התפלה והבקשה המצורפת, ותקיימו את המצווה החשובה של צדקה, תרמו בעין יפה מכל הלב, וככל שתתרמו יותר נוכל לעזור יותר למשפחות הנזקקות.  ניתן גם לתרום בכרטיס אשראי

 בחיוג 08-9704770 , ואנו נאמר את התפלה עבורכם. כל השמות ישלחו לברכה לציונו הקדוש של הרבי מליובאוויטש. הקדוש ברוך הוא יתן לכם עשר פעמים ככה, ותתברכו בכתיבה וחתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה. 

תרומות ניתן לשלוח לבית חב"ד מודיעין - עמק איילון 48/4 מודיעין, או בכרטיס אשראי בחיוג ל08-9704770.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות