חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

מויש לוי: ”להמשיך ולהרחיב את העשייה בחינוך והצעירים”

 

”שחר עושים חינוך” התניעה את רכב מסע הבחירות למועצת העיר בטקס הרמת כוסית מרשים ב”סנטר קייזר” שלבש סגול של אוהדים ופעילים מהמגזר הדתי והחילוני. גם ביבס בא לברך. צפו!

 

הרחבה של קייזר סנטר שבעמק זבולון מעולם לא לבשה כל כך הרבה סגול. במוצאי השבת האחרונה, קיימה "שחר עושים חינוך" בראשותו של סגן ראש העיר מויש לוי את טקס הרמת הכוסית לשנה היהודית החדשה ובאותה הזדמנות הציג מויש גם את נציגי תנועתו בבחירות למועצת העיר הקרובות.

כל כך הרבה סגול לבשה הרחבה במרכז המסחרי, אבל לטקס הגיעו גם תושבים רבים שאוהדים את הרעיון המרכזי והיחודי ל"שחר עושים חינוך", שהוא לא עוד תנועה סקטוריאלית דתית אלא תנועה מעורבת הכוללת בתוכה הכל מכל.

טקס הרמת הכוסית של "שחר עושים חינוך" בקייזר סנטר. למסך מלא לחץ על youtube

את הערב פתח בברכות הרב יעקב צ'יקוטאי שלא חסך מילים טובות מסגן ראש העיר ובהמשך עלה גם ראש העיר חיים ביבס שהפליג בזכות פועלו של מויש כסגנו ב 5 שנים האחרונות. בהמשך פרס מויש את משנתו, סקר את ההישגים, דיבר על התוכניות ובין לבין הציג את את זו שתתפוס את הכסא השני לידו במועצת העיר אחרי הבחירות.

התנועה של מויש אין לשכוח לא צמחה מכלום ולא נתמכת רק במילים, ומערכת החינוך המעורבת והמפוארת של "יחד" בעיר תעיד על הבסיס החזק והאיתן שיש לתנועה בעיר.

סגן ראש העיר שאחריו 5 שנות עשייה בחינוך אבל לא רק, סבור שנעשה הרבה אבל  בעיר שצומחת בקצב בלתי רגיל, תמיד יש עוד מה לעשות, לשמר את מה שנעשה, להרחיב את העשייה ולדאוג בין היתר גם לצעירים ונושאים אחרים של חיי העיר.

ומויש לא רק מדבר על צעירים אלא גם עושה. את המקום השני בסיעתו לבחירות הקרובות כאמור, שמר לאורטל שמיר בת 26 מרעות. אורטל, סטודנטית למשפטים, גרה ברעות מאז גיל 5. למדה בבי"ס עמית ובהמשך בתיכון מו"ר. עוסקת מזה חמש שנים בחינוך הלא פורמלי, כאשר בשנים האחרונות משמשת כרכזת הדרכה הנהגתית בהנהגת איילון בצופים.

ואורטל היא רק דוגמא למגוון שתנועתו של סגן ראש העיר כוללת, ואת כל החומר על כך ועל התנועה בכלל ניתן למצוא בדף הפייסבוק של התנועה: "שחר עושים חינוך"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות