חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

רשימת ”הקול שלכם” יצאה לדרך

 

שילוב דורות, שתי נשים ובוגרי המחאה החברתית בחמישייה הפותחת

 

כ-200 איש הגיעו ביום רביעי שעבר לרחבת המרכז המסחרי במרל"ז להשקת קמפיין הבחירות של תנועת "הקול שלכם" בראשות יגאל צדוק, חבר מועצת היוצאת שבבחירות האלה החליט לא להתמודד על ראשות העיר.  באירוע של "שניים במחיר אחד"  הורמה גם הכוסית המסורתית לשנה החדשה ונחשפה השמינייה הראשונה של "הקול שלכם" הכוללת שילוב בין דורי בין צעירים לוותיקים, שתי נשים בשלישייה הראשונה (מקומות 2 ו-3) ושלושה פעילים בולטים במחאה החברתית של 2011.

את האירוע כיבדו סגני ראש העיר מויש לוי ואילן בן סעדון, מנהלי מחלקות,  דירקטורים בעמותות העירוניות וחברים רבים של צדוק מהתקופה בה היה מנכ"ל עיריות מודיעין ואשדוד.

אורח הכבוד שהוזמן ע"י צדוק לאירוע ואף נשא דברים לבביים במיוחד לכבודו, היה לא אחר מאשר ראש העיר ("הנוכחי והבא" כפי שהגדיר צדוק) חיים ביבס, שרשם במהלך הקדנציה מערכת יחסים קרובה ופרודוקטיבית עם צדוק ושיתף אותו - גם ללא הסכם קואליציוני חתום - בכמה מהפעילויות הכלכליות הבולטות בעיר ובמיוחד בזרועות החברה הכלכלית.

צדוק הסביר מדוע "הקול שלכם" הינה התנועה האחרונה להשיק את קמפיין הבחירות שלה: "בארבעת החודשים האחרונים עברתי עם חבריי לתנועה, בין מרכזי העיר השונים, שמענו את התושבים, ולמדנו כאילו מדובר היה בקבוצת מיקוד ענקית, מה עדיין מציק להם למרות שיש פה ראש עיר מצוין".

בהמשך לסרטון בו דיבר צדוק על משפחתו שארבעה דורות בה גרים בעיר, והדגים במהלך סיור באשדוד בה היה מנכ"ל העירייה חמש שנים, מה ניתן לקחת ממנה כמודל למודיעין - כמו נושא הרובעים, סיים צדוק ואמר:  נכון הוא שראש העיר הוא זה שקובע את סדר היום המוניצפלי אבל אם התושבים יתנו לנו מספיק קולות אנו נהיה הקולות שלהם במועצה ונוכל להשפיע בצורה משמעותית על סדר היום הזה".

ראש העיר חיים ביבס: "יגאל הוא נכס חשוב לעיר וחשוב שיהיה במועצת העיר הבאה. מדובר באדם עם ניסיון, שהיה שותף מלא לעשייה וניהל ביד רמה ומקצועית את העשייה בוועדות השונות בחברה הכלכלית ומגיע לו על כך יישר כוח גדול."

הרשימה, ממספר 2 ועד 8.

•2.     לין דרוראשת חינוך בלתי פורמלי, רכזת תנועת נוער בעיר, בת 27, נשואה לאלון. בעלת תואר ראשון במדע המדינה וביחסים בין לאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. סטודנטית לתואר שני במגמה לדמוקרטיה ופוליטיקה בישראל במחלקה למדע המדינה באוניברסיטה העברית. תושבת מכבים משנת 1992.

•3.     שרה פוליצינו - גימלאית, בת 67 בזוגיות. אמא לאיילת וסבתא ל-2. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציאולוגיה.  מביאה עמה 35 שנה של ניסיון בשטח  הקהילתי חברתי בארץ ובחו"ל.

•4.      גילעד ביהרי - בן 34, נשוי לעפרה ואב לאלה וגליה עצמאי בתחום מחשבים, גרפיקה ואינטרנט. מראשי מחאת האוהלים של קיץ 2011 במודיעין. פעיל בתחומי זכויות עובדים, קידום צעירים ואוכלוסיות חלשות. חבר לשעבר בצוות ניהול מערך המיחשוב של הטלוויזיה החינוכית. כפעיל ברשימה וכחבר מועצה ירצה לטפל בנושאי דיור בר השגה, שקיפות, מכללה ומרכז חינוכי בעיר וספורט.  

•5.      דניאל פסנטין - עצמאי בתחום הריהוט. בן 30 נשוי ואב לשלושה אלינור (7) רועי (4) לוי (2), הנדסאי מכונות תעשייה. מצטיין פיקוד מרכז בחומת מגן. (כיום מנהל עבודה בגדוד חי"ר). מתכנת מחשבים. בשנים האחרונות מוכר בעיר כפעיל המחאה החברתית. מביא איתו  לתנועת הקול שלכם, את הקול של הדור הצעיר.

•6.      יעקב שוורץ - בן 66, נשוי. אב שכול.  מלבד איתי שנהרג לפני שבע וחצי שנים אב להילה בת 37 ולעומר בן 23 סבא של אריאל (3) ואליה (2), מהנדס אלקטרוניקה עובד ב"אלביט מערכות" (הייטק). ממקימי יד לבנים וחצי עשור פעיל שורותיו. רוצה לקדם טיפול בחינוך הנוער למורשת בשיתוף יד לבנים ולקדום את בניית המשכן החדש במודיעין.

•7.      ענבר אדמון - סטודנטית ואשת חינוך, מנכ"לית אגודת הסטודנטים בבצלאל בת 27, רווקה. בעלת תואר ראשון במדע המדינה וביחסים בין לאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. סטודנטית לתואר שני במחלקה למנהל ציבורי באוניברסיטה העברית. תושבת מכבים משנת 1991.

•8.      מרטין רום - מנהל פרויקטים, בן 67, נשוי לדורית, אב למיכל (בת 41), לאלעד (בן 39) וליעל (בת 32).סבא וסבתא לעדן, איתמר, נעם, עלמה, רועי, אדם ואמיתי. בוגר טכניון חיפה בהנדסת אלקטרוניקה,  עבד במשך יותר מ-40 שנים בתפקידים שונים בתחום האלקטרוניקה והתקשורת הספרתית, בחברות תדיראן, סלקום, משרד התקשורת, משרד הביטחון, בזק ועוד.

המידע נמסר ע"י מטה הבחירות

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות