חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ברוכים הבאים לעולים החדשים

 

40 משפחות עולים הגיעו למודיעין, מכבים-רעות במהלך הקיץ האחרון. כך עדכנה השבוע העירייה. בין המשפחות שנחתו בעיר ניתן למצוא משפחות המגיעות מארה"ב, אנגליה, אוסטרליה כאשר 14 משפחות שנחתו הן משפחות של תושבים חוזרים שנקלטו בעיר.

 

40 משפחות עולים הגיעו למודיעין, מכבים-רעות במהלך הקיץ האחרון. כך עדכנה השבוע העירייה. בין המשפחות שנחתו בעיר ניתן למצוא משפחות המגיעות מארה"ב, אנגליה, אוסטרליה כאשר 14 משפחות שנחתו הן משפחות של תושבים חוזרים שנקלטו בעיר. השבוע נפגש סגן ומ"מ ראש העיר מיכאל חרל"פ המחזיק בתיק הקליטה עם העולים החדשים בסיומה של הקייטנה שנערכה ע"י מחלקת קליטה בבית העולה במכבים. חרל"פ שוחח עם העולים ושמע מהם על התרגשותם לחגוג לראשונה את ראש השנה במדינת ישראל ובעיר מודיעין, מכבים-רעות.

מיד לאחר החגים יצטרפו עוד כעשר משפחות נוספות לעיר כאשר מתחילת הקיץ ועד לחודש אוקטובר צפויים להגיע לעיר כחמישים משפחות. השבוע נערך דיון משותף בין מחלקת הקליטה למנהל החינוך ובה מופו תהליכי הקליטה של המשפחות החדשות. נציגת מינהל החינוך עדכנה כי נערכו מפגשים עם משפחות העולים בהם יש ילדים המיועדים להגיע אל מוסדות החינוך בעיר ונקבע כי כמו בכל שנה גם השנה תיפתח בבית הספר אבני החושן כיית אולפן. בכיתה זו יילמדו כ-20 תלמידים בכיתות א-ג שייכנסו לאולפן בתחילת השנה. כמו כן סוכם שבמהלך שנת הלימודים תפעיל מחלקת קליטה שיעורי תגבור לימודי אחר הצהריים לילדי העולים על מנת להקל עליהם את קליטתם בארץ.

עוד נקבע כי מיד לאחר החגים ייפתחו כיתות אולפן המיועדים לעולים החדשים, המבוגרים. על פי ההערכות ילמדו באולפני המבוגרים יותר מ-60 תלמידים. עוד עדכנה מחלקת קליטה כי גם השנה תערך לקראת ראש השנה טקס הרמת כוסית המיועדת לכלל העולים שעלו השנה. ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הקליטה, מיכאל חרל"פ: "השנה נערכנו מבעוד מועד לקליטת העולים ובני משפחותיהם. המטרה שלנו להקל על קליטתם בעיר כמו שעשינו בשנים האחרונות. ראיתי אצל העולים את ההתרגשות הגדולה לחגוג את ראש השנה לראשונה במדינת ישראל. פגשתי את העולים השבוע ואיחלתי להם ברוכים הבאים לעיר ושהקליטה שלכם תהיה מוצלחת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות