חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

יגאל צדוק פותח מבערים

 

יגאל צדוק הציג אמש בפני אוהדיו הרבים את נבחרת ”הקול שלכם” שלו כשברקע רץ סרטון תדמית בו מגויסת למענו גם העיר אשדוד ועם עזרה קטנה מהראיס שבא לברך ולפרגן.

 

המטה של יגאל צדוק המתמודד ברשימת "כולנו איתכם" למועצת העיר אינו מוקם במשרדים מפוארים, ככה זה כשאין מפלגה אחריך והכל בא מחשבון הבנק שלך. אבל מי צריך משרד מפואר כשלערב הצגת המועמדים שנוצל להרמת כוסית לכבוד השנה העברית החדשה, גויסה הרחבה הטבעית של מרכז מרל"ז.

על הקיר ממעל רצו לה שקופיות על יגאל וחבורתו ויותר מאוחר יועלה על המסך המאולתר סרטון מקצועי שתחילתו במרפסת ביתו של צדוק הממוקם במגדל דירות המשקיף על מחצית העיר המזרחית בואכה הרי יהודה. בהמשך, יקח את הקרואים לסיור וירטואלי בעיר אשדוד שם שימש כמנכ"ל העיר במשך 5 שנים, יביא למיקרופון תושב אשדודי שיתגעגע כמה יגאל חסר מול התכמנים של הפוליטיקה האשדודית ולבסוף יספר איך בדיוק הוא הולך להעתיק את ההישגים משם לפה.

מציג את הנבחרת

אבל זה היה אקורד הסיום (לא כולל שירת התקווה) כי לפני כן, חיכה המועמד עוד דקה ועוד רגע עד שהראיס ביבס הגיע, וזה היה משתלם. ראש העיר כה התאמץ לא לחסוך בפרגוניו לצדוק עד שנדמה היה שמדובר בכלל בטקס ההצטרפות לקואליציה.

אבל צדוק שכה הדגיש שוב ושוב כי חבל על הזמן איזה ראש עיר יש לנו ובגלל זה הוא לא התמודד על ראשות העיר, לא שמח קרוב לודאי לשמוע את הראיס חוזר שוב על הבטחתו... "אשאר 5 שנים נוספות...לפחות". ובתרגום אונקלוס, יגאל וחברו בן סעדון צריכים עכשיו להתפלל שביבי  מתי שהוא ועדיף מוקדם ממאוחר יזעיק את ראש העיר להציל אותו ממורדיו היאנוקות בליכוד. אם לא... תהיה פה בעוד 5 שנים מלחמת עולמות כשגם ביבס בתמונה.

לערב השקת הקמפיין/הצגת המועמדים/הרמת כוסית לראש השנה הגיעו בנוסף לראש העיר כמה וכמה נבחרים ואנשי ציבור כגון הסגנים מויש לוי ובן סעדון. חרל"פ לא נכח, בודאי כדי לא לגלות במקום חלילה חובשי כיפות שערקו ממחנהו. שאר הבאים לא ניתן היה לסווגם לפלח אוכלוסיה מסוים. היו שם גימלאים ואנשי מפלגת העבודה וכן רבים שיכלת למצוא אותם בלי שוב בעיה בשום השקה של מתמודד אחר, אולי למעט זו של בוכניק (אם הוא ירוץ בכלל.).

ביבס: השותף הטבעי שלי

בתום דבריו של המתמודד במקום הראשון באו ועלו בזה אחר זה כל חברי הרשימה, 3 מתוכם נשים (מס' 2 לין דרור) וכולן בקידמת הרשימה. ובכלל האווירה הייתה של נבחרת של דור המחר. לא נשכח לספר שלמרות התקציב הדל לא חסכו כאן בכיבוד שגם עזר לא מעט למי שהיה רעב להחזיק מעמד בעמידה הממושכת. לו ידעו במטה צדוק שיגיעו כה רבים, בוודאי מישהו היה דואג להביא כסאות. לא נורא, פעם הבאה.

אז היה ליגאל וחבורתו יופי של ערב השקה המוני עשוי למשעי ועתה רק נותר לצדוק לקוות שהרבים שהגיעו להרמת הכוסית אכן ישימו את הפתק הנכון מבחינתו של יגאל צדוק.

לתמונות שצילם פפארצ'י בארוע כנסו: http://mcity.co.il/index.php?id=36220

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות