חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

שעות סיפור בספריות

 

ביום שלישי נפתחה שנת הלימודים תשע”ד. יחד עם התלמידים, המורים והורים הנרגשים פתחו גם הספרניות את שנת הפעילות הן בבתי הספר והן בספריות הציבוריות.

 

ביום שלישי נפתחה שנת הלימודים תשע"ד. יחד עם התלמידים, המורים והורים הנרגשים פתחו גם הספרניות את שנת הפעילות הן בבתי הספר והן בספריות הציבוריות.

כידוע, בעיר פועלות 28 ספריות מהן 21 ספריות הנמצאות בבתי הספר היסודיים, חמש ספריות בבתי הספר העל יסודיים ושתי ספריות ציבוריות בעמק דותן וברעות. במקביל צפויות להיפתח עוד שלוש ספריות נוספות ובהן הספרייה הציבורית, שתוקם בצמוד לתיכון אורט מודיעין בשכונת הכרמים.

שתי הספריות הנוספות הן הספריות של בית הספר דרכי יהודה ובית הספר הממלכתי אבני חן. במסגרת ההכנות לפתיחת שנת הפעילות עדכנה הנהלת רשת הספריות כי החל מחודש ספטמבר 2013, יחודשו אירועי התרבות ופעילויות לילדים הנערכים בספריות הציבוריות: בספרייה המרכזית בעמק דותן ובספרייה ברעות.

הספרניות בצוות התרבות ברשת הספריות מבקשות להדגיש כי הפעילויות המתוכננות (שעות הסיפור וכו') מיועדות לילדים בגילאים 3-6 בלבד. מדובר בחוויות מעשירות המחייבות ריכוז של הילדים המתאימים בגיל, אל מול המפעילים המציגים מולם. לפיכך, החל משנת הפעילות הנוכחית לא תותר כניסה לתינוקות מתחת לגיל 3 ולתינוקות בעגלה. ההגבלה נועדה להעניק לילדים חוויה ייחודית המתאימה לגילם ללא כל הפרעה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות