חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הנוער בעיר והדג נחש נפרדו מהקיץ

 

קיץ ובו עשרות אירועים המיועדים עבור בני הנוער של מודיעין, מכבים-רעות הגיע ביום ראשון לסיומו באירוע המסורתי ”יום הנוער” לשנת 2013.

 

קיץ ובו עשרות אירועים המיועדים עבור בני הנוער של מודיעין, מכבים-רעות הגיע ביום ראשון לסיומו באירוע המסורתי "יום הנוער" לשנת 2013. המסיבה בנכחו יותר מ-4000 בני נוער בפארק הטכנולוגי וצפו בהופעותיהם של להקת הדג נחש ועידו בי וצוקי, יחד עם מיטב להקות הנוער המקומיות. יום הנוער סיים קיץ מוצלח ביותר שכלל השתתפות של מאות בני נוער בכל ערב בפעילויות השונות ברחבי העיר אותם הפעילה העירייה בשיתוף עם עמותת סחלבים, יחידת הנוער והצעירים, "עיר ללא אלימות".

בין השאר נערכה בתחילת הקיץ מסיבה המונית עם ערוץ המוסיקה MTV ישראל שפתח את הקיץ במסיבת נוער עם DJ האולטרס בקניון עזריאלי. ולפני כשבוע נערכה מסיבת הרחוב הגדולה של הקיץ ברחוב לב העיר. בנוסף, כידוע, במהלך כל הקיץ פעל מתחם ה-"מודיעין וויליג'" (modiin village), מתחם הקיץ של הנוער בעיר בפארק מוריה (סקייטפארק). בין השאר במתחם היו הקרנות סרטים, מרתון סדרות, טורנירים שונים, מעגלי שיח - חכם בלילה TED, סדנת מתופפים, מתנפחי אקסטרים, ערב קריוקי ומסיבות ענק. לצד הפעילויות, כמו בכל שנה הפעיל האגף לשירותים חברתיים בשיתוף עם "עיר ללא אלימות" את "אוהל בוואדי" - מקום מפגש שקט לשיח אישי לבני הנוער ואת את הזולה הניידת פינות זולה, משחקי קופסה וקלפים מולטימדיה פינגפונג ועוד.

בנוסף התקיימו באולמות הספורט השונים בעיר פעילויות של "ספורט חצות". לכל הפעילויות הגיעו בני הנוער בעזרת אוטובוס 'טרמפים' - הסעות חינם למוקדי הבילוי בעיר בחסות חברת "קווים". בעירייה ציינו כי מוקדי הפעילות היו עמוסים בני נוער, דבר אשר הפחית משמעותית את תופעת שוטטות בני הנוער בעיר וכתוצאה מכך כמות התלונות על מקרי רעש או ונדליזם בהם מעורבים בני נוער. מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "אירועי הקיץ לנוער שהתחילו במסיבת הנוער של ערוץ MTV הגיעו לסיומם באירועי יום הנוער שהיו מעולים. אירועי הקיץ של בני הנוער היו סיום הולם לשנה נהדרת ונוכחות בני הנוער בפעילויות מעידה על כך. אני רוצה להודות לכל העובדים של מחלקת הנוער והצעירים שעבדו סביב השעון וללא הפסקה עבור בני הנוער בעיר ועשו עבורם קיץ נפלא".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות