חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנקים את העיר לשנה החדשה

 

שנת הלימודים החלה השבוע ועובדי תחום התברואה באגף שפע, של עיריית מודיעין, מכבים-רעות שעבדו במלוא המרץ על הכנת כל מוסדות החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים כבר עמלים בימים אלה על ניקיון העיר לקראת ראש השנה.

 

שנת הלימודים החלה השבוע ועובדי תחום התברואה באגף שפע, של עיריית מודיעין, מכבים-רעות שעבדו במלוא המרץ על הכנת כל מוסדות החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים כבר עמלים בימים אלה על ניקיון העיר לקראת ראש השנה. כידוע, כמו בכל שנה לקראת החגים נערכים עובדי מחלקת התברואה בראשות אבנר אדרי באגף שפ"ע של העירייה בכוחות מתוגברים לאיסוף האשפה, הגזם והגרוטאות אשר התושבים מוציאים לקראת החג.

כצעד מקדים רעננו השבוע בעירייה את נהלי פינוי הפסולת בעיר שכן השנה יושם דגש משמעותי על כך על מנת לשמור על העיר נקייה לקראת החגים והוחלט לאכוף את הנושא ולתת עליו דגש כאשר תושבים שלא יפעלו על פי ההוראות ייקנסו בהתאם לחוק העזר העירוני. לקראת החגים האשפה הביתית בכל רחבי מודיעין, מכבים-רעות תפונה בימים שלפני החג בתאריכים הבאים ביום שלישי 3.9.13 תפונה האשפה היבשה בשכונות אבני חן, הכרמים, המגינים, הנביאים, הפרחים רעות דרום ומכבים דרום. כמו כן האשפה הרטובה תפונה משכונות המגינים ומשכונת נחלים דרום.

ביום רביעי, ערב ראש השנה יבוצע פינוי של אשפה יבשה מהשכונות נחלים, משואה, שבטים, מוריה, רעות צפון ומכבים צפון. בימים חמישי עד שבת לא יבוצע פינוי אשפה בשל החג וביום ראשון 8.9.13 העירייה תחזור לפעילות סדירה לפינוי אשפה. באגף שפ"ע ביקשו להדגיש לתושבים כי הם מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות לנקודות האיסוף טרם החג עד לתאריך 1.9.13 בשעה 14:00 מתוך רצון להשאיר עיר נקייה ערב החג. כאשר לאחר מועד זה חל איסור על הוצאת גזם וגרוטאות ותבוצע אכיפה על ידי הפיקוח העירוני.

בנוסף, התושבים מתבקשים לא להחנות ולא לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם. מנהל אגף שפ"ע והאחראי על התברואה והפיקוח העירוני בעיריית מודיעין, מכבים-רעות, חיים בלאיש: "אנו נערכים במלוא האמצעים וכוח האדם העומדים לרשותנו לניקיונה של העיר לקראת השנה החדשה. אני מבקש מתושבי העיר לשתף פעולה ולדאוג להוצאת הפסולת יום טרם הפינוי, על פי אזורי העיר. יחד עם תושבי העיר נמשיך לדאוג לניקיונה של העיר ולהביא לכך שהעיר מודיעין, מכבים-רעות, תמשיך להיות העיר היפה ביותר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות